ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر حساب «دونالد ترامپ جونیور» را پس از انتشار ویدیویی در مورد کرونا معلق کرد

شبکه اجتماعی توییتر پس از اشتراک ویدیویی با اطلاعات غلط پیرامون ویروس کرونا توسط «دونالد ترامپ جونیور»، حساب پسر رئیس جمهور آمریکا را بطور موقت محدود کرد. توییتر پس از اینکه پسر دونالد ترامپ لینک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

شبکه اجتماعی توییتر پس از اشتراک ویدیویی با اطلاعات غلط پیرامون ویروس کرونا توسط «دونالد ترامپ جونیور»، حساب پسر رئیس جمهور آمریکا را بطور موقت محدود کرد.

توییتر پس از اینکه پسر دونالد ترامپ لینک یک ویدیو که حاوی اطلاعات اشتباه درباره کووید-۱۹ است را به اشتراک گذاشت، تصمیم به محدودسازی برخی از ویژگی‌های حساب وی گرفت. سخنگوی فیسبوک در صحبت با TechCrunch اعلام کرده:

«این توییت سیاست اطلاعات غلط درباره کووید-۱۹ توییتر را نقض کرده است.»

این شبکه اجتماعی اعلام کرده که این توییت باید حذف شود. در حالی که حساب پسر ترامپ کاملا معلق نشده، برای مدت ۱۲ ساعت برخی از قابلیت‌های آن محدود شده است. این ویدیو که به صورت گسترده توسط سایت «Breitbart News» منتشر شده، چندین نفر با لباس آزمایشگاهی را نشان می‌دهد که خود را «پزشکان خط مقدم آمریکا» معرفی می‌کنند.

توییتر

در این ویدیو هر کدام از افراد ادعاهای اشتباه و خطرناکی را مطرح می‌کنند که یکی از آن‌ها، عدم جلوگیری ماسک از انتشار این ویروس است. یکی دیگر از این افراد، از «هیدروکسی کلروکین» به عنوان داروی ویروس کرونا دفاع می‌کند که البته تا به امروز موثر بودن آن در درمان این بیماری تایید نشده. رئیس جمهور آمریکا خود یکی از طرفداران این دارو محسوب می‌شود و اخیرا دوباره به آن اشاره کرده است.

«Stella Immanuel» از افراد حاضر در این ویدیو یک ادعای غیرعلمی را مطرح می‌کند که شامل استفاده از DNA بیگانگان در برخی درمان‌ها و همچنین نقش روح همسری در ایجاد مشکلات پزشکی مربوط به زنان و زایمان می‌شود. دونالد ترامپ این ویدیو را چندین بار به اشتراک گذاشت که البته هم اکنون در تایم لاین وی وجود ندارد.

برخی توییت‌های حاوی این ویدیو هنوز از این شبکه اجتماعی حذف نشده‌اند و هیدروکسی کلروکین را یک استاندارد طلایی و تغییردهنده بازی می‌دانند. در ریتوییت‌ها به مشاور کاخ سفید در زمینه شیوع ویروس کرونا، «آنتونی فاوچی» حمله شده است. فیسبوک و یوتیوب نیز در تلاش برای حذف این ویدیو از پلتفرم‌های خود هستند. این ویدیو تبدیل به یکی از محبوب‌ترین پست‌ها در فیسبوک شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jim kabir
    jim kabir | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    کاش این قوانین توییتر برای همه یکسان بود

  • mohammad_hody_jafary
    mohammad_hody_jafary | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    الحق که راست میگن چپ هیچوقت نمیفهمه، سازمان بهداشت جهانی این همه دروغ گفت به مردم ولی توئیتر هیچ کاری برای جلوگیری از انتشار دروغهای who نکرد. الان هم تمام چپولهای جهان با هم متحد شدن بگن هیدروکسی کلروکین (که برخلاف باقی داروها یک داروی ارزون قیمته) بدرد نمیخوره.

مطالب پیشنهادی