ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی واچ ۳ پیش از رونمایی [تماشا کنید]

سامسونگ هفته آینده در رویداد آنپکد از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند و حالا ویدیویی از جعبه گشایی گلکسی واچ ۳ منتشر شده است. دیروز سامسونگ تیزر رسمی رویداد آنپکد خود را منتشر کرد که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سامسونگ هفته آینده در رویداد آنپکد از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند و حالا ویدیویی از جعبه گشایی گلکسی واچ ۳ منتشر شده است.

دیروز سامسونگ تیزر رسمی رویداد آنپکد خود را منتشر کرد که خبر از معرفی ۵ محصول می‌داد، البته در گذشته این شرکت کره‌ای چنین موضوعی را اعلام کرده بود. علاوه بر این تیزر، یک ویدیو از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ نیز فاش شده بود، با این حال امروز ویدیو جدیدی از این دستگاه منتشر شده که جعبه گشایی آن را نمایش می‌دهد.

ساعت هوشمند در این ویدیو برنزی رنگ و مدل ۴۱ میلی‌متری آن است. در این ویدیو اسمارت واچ سامسونگ با دیگر محصولات مطرح مانند اپل واچ سری ۴، سامسونگ گلکسی S3 Frontier Edition و اپل واچ اصلی مقایسه شده است.

گلکسی واچ ۳ دارای بند چرمی است، اما نمی‌دانیم سامسونگ برای آن از چرم طبیعی یا مصنوعی استفاده می‌کند. بر اساس این ویدیو، ساعت هوشمند آینده سامسونگ بدنه باکیفیتی دارد و مدل ۴۱ میلی‌متری آن مناسب افراد با دستان کوچک است. این محصول دوباره به حاشیه چرخان مجهز شده تا کاربر بتواند به راحتی از رابط کاربری آن استفاده کند. این دستگاه از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و مانند اپل واچ قادر به تشخیص سقوط کاربر خواهد.

سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد در رویداد آنپکد از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، تبلت‌های سری گلکسی تب S7، گوشی گلکسی زد فولد ۲، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز اطلاعات زیادی درباره محصولات آینده این برند کره‌ای منتشر شده. گلکسی نوت ۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و نسخه اولترا آن به نمایشگر ۶.۹ اینچی مجهز می‌شود که به ترتیب رفرش ریت ۶۰ و ۱۲۰ هرتز خواهند داشت. سامسونگ برای نسخه استاندارد این گوشی هوشمند باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و برای مدل اولترا باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی