ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه CES 2021 فقط به صورت آنلاین برگزار می‌شود

نمایشگاه CES 2021 به علت شیوع ویروس کرونا، در ژانویه سال آینده میلادی تنها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. نمایشگاه CES معمولا در لاس وگاس برگزار می‌شود و شاهد کنفرانس‌های شرکت‌های بزرگ در آن ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱

نمایشگاه CES 2021 به علت شیوع ویروس کرونا، در ژانویه سال آینده میلادی تنها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه CES معمولا در لاس وگاس برگزار می‌شود و شاهد کنفرانس‌های شرکت‌های بزرگ در آن هستیم، البته علاوه بر کمپانی‌های بزرگ، شرکت‌های کوچک، تولیدکنندگان و سایر افراد فعال در دنیای فناوری نیز در آن حضور دارند و جلساتی را برگزار می‌کنند.

انجمن فناوری مصرفی (CTA) اخیرا اعلام کرده که نمایشگاه CES 2021 تنها به صورت آنلاین برگزار می‌شود و یک تجربه فراگیر را در اختیار افراد قرار می‌دهد. این سازمان درباره نحوه برگزاری این نمایشگاه جزئیاتی منتشر نکرده و تنها ادعا کرده که بسیار شخصی خواهد بود، البته سال ۲۰۲۲، CES به صورت فیزیکی در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

نزدیک به دو ماه پیش CTA اعلام کرد که این نمایشگاه را به صورت فیزیکی برگزار می‌کند و البته شرکت‌ها می‌توانستند بطور دیجیتالی نیز در مراسم شرکت کنند. این موضوع زمانی اعلام شد که بسیاری از کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها مانند کنفرانس F8 فیسبوک، گوگل I/O، کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی، SXSW و تمام کنفرانس‌های مایکروسافت به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده بودند.

نمایشگاه CES 2021

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ یکی از اولین نمایشگاه‌های دنیای فناوری بود که به علت شیوع ویروس کرونا ابتدای سال جاری میلادی برگزار نشد. چندین هفته پیش از برگزاری این کنگره، تصمیم به لغو آن گرفته شد چرا که شمار مبتلایان به کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده بود.

انتظار می‌رود تا اواخر یا اوایل سال آینده میلادی واکسن کرونا به تولید انبوه برسد و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد. در صورتی که شرکت‌ها طبق برنامه‌ریزی کنونی بتوانند این واکسن‌ها را تولید کنند، احتمالا از نیمه دوم سال آینده میلادی شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت حضوری خواهیم بود، البته گوگل اخیرا اعلام کرده که کارکنان آن می‌توانند تا اواسط سال ۲۰۲۱ دورکار باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی