ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کونامی وارد دنیای کامپیوترهای گیمینگ شد؛ معرفی سری Arespear با طراحی متفاوت

«کونامی» سازنده شماری از مطرح‌ترین بازی‌های ویدیویی مانند «سایلنت هیل» و «متال گیر»، از سه کامپیوتر گیمینگ با مشخصات متنوع رونمایی کرد. این کامپیوترهای مخصوص بازی توسط یکی از زیرمجموعه‌های کونامی با نام «Konami Amusements» ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵

«کونامی» سازنده شماری از مطرح‌ترین بازی‌های ویدیویی مانند «سایلنت هیل» و «متال گیر»، از سه کامپیوتر گیمینگ با مشخصات متنوع رونمایی کرد.

این کامپیوترهای مخصوص بازی توسط یکی از زیرمجموعه‌های کونامی با نام «Konami Amusements» که مسئول ساخت دستگاه‌های بازی‌های آرکید است، تولید شده‌اند. این کامپیوترها که در خانواده «Arespear» قرار دارند، با قطعات فنی متنوع و قیمت‌های مختلف وارد بازار خواهند شد، البته در حال حاضر کونامی تنها به عرضه این محصولات در کشور ژاپن اشاره کرده و اطلاعاتی پیرامون فروش جهانی آن‌ها منتشر نکرده است.

به گزارش PCWatch، مدل پایه کامپیوترهای کونامی با نام «C300»، قیمتی نزدیک به ۱۷۵۰ دلار دارد. با پرداخت این مبلغ به پردازنده اینتل Core i5-9400F، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1650، رم ۸ گیگابایتی از نوع DDR4 2666 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD‌ دسترسی پیدا می‌کنید.

Arespear C300

دو مدل بعدی با نام‌های «C700» و «+C700» از مشخصات فنی مشابه بهره می‌برند. کونامی برای این محصولات خود پردازنده اینتل Core i7-9700، سیستم خنک‌کننده مایع، ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4 2666، کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2070 SUPER و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD و ۱ ترابایت HDD درنظر گرفته است. مدل پلاس این کامپیوتر به پنل شفاف و نورپردازی RGB مجهز شده است.

Arespear C700

تمام این کامپیوترها به پورت‌های USB 3.1 Type-A ،USB 3.0 و USB 2.0 به همراه اترنت مجهز شده‌اند. مدل C700 با قیمت ۳۲۰۵ دلار به فروش می‌رسد و اگر بخواهید یک کیس با پنل شفاف داشته باشید، باید برای مدل +C700 نزدیک به ۲۱۰ دیگر هزینه اضافه به سازنده آن پرداخت کنید. تمام این محصولات به کارت صدای «Xonar AE» ایسوس مجهز شده‌اند.

در حالی که بسیاری شرکت کونامی را به علت توسعه بازی‌های کنسولی باکیفیت می‌شناسند، این کمپانی در کشور ژاپن فعالیت گسترده‌ای در زمینه دستگاه‌های آرکید دارد. با توجه به افزایش محبوبیت کامپیوترهای گیمینگ در ژاپن، این شرکت در یک اقدام هوشمندانه وارد این بخش از بازار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۹ مرداد ۱۳۹۹

    چقدر زیباست طراحیش

  • esmail hasany
    esmail hasany | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    چه قدر زرنگ این کونامی

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    مدل پایه ۱۷۵۰ دلار cpu i5 ضعیفه

مطالب پیشنهادی