ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مشکلات سلامتی جرمی کلارکسون؛ مانعی تازه برای ضبط فصل چهارم گرندتور

تولید فصل چهارم سری برنامه های گرند تور که در واقع جایگزین تاپ گیر شده است، تاکنون با چالش های زیادی مواجه بوده است که شیوع ویروس کرونا، تنها یکی از آنهاست. حتی پیش از ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

تولید فصل چهارم سری برنامه های گرند تور که در واقع جایگزین تاپ گیر شده است، تاکنون با چالش های زیادی مواجه بوده است که شیوع ویروس کرونا، تنها یکی از آنهاست. حتی پیش از جهانی شدن اپیدمی کرونا نیز مجریان این برنامه از عدم توانایی برای ادامه حضور به شیوه سابق سخن گفته بودند و حالا نیز خبر می رسد که وضعیت سلامتی جرمی کلارکسون به مانعی برای ضبط سری جدید مبدل شده است.

جرمی کلارکسون مجری مشهور برنامه گرندتور و تاپ گیر اعلام کرد:

«مدت طولانی است که دیگر مشروبات الکلی مصرف نمی کند و سیگار را نیز کنار گذاشته است.»

وی که در مصرف سیگار و مشروبات الکلی زیاده روی می‌کرد سه سال پیش در حین گذراندن تعطیلات خانوادگی در مایورکا اسپانیا دچار ذات الریه شده و این اتفاق سبب شد که کلارکسون به طور کامل از کشیدن سیگار منع شود.

این مجری برنامه گرندتور اعتقاد دارد دلیل اصلی کاهش فروش سیگار در انگلستان به میزان 20 میلیون نخ در ماه ذات الریه او بوده است!

جرمی کلارکسون

جرمی کلارکسون در این باره می‌گوید:

«برخی اعتقاد دارند که هشدارهای سازمان بهداشت جهانی در این زمینه موثر بوده است و برخی دیگر کاهش هزینه ها را دلیل اصلی کاهش فروش سیگار در انگلستان می دانند و عده ای نیز معتقدند ممنوعیت کشیدن سیگار در محیط های بسته از دلایل اصلی این کاهش فروش است اما من معتقدم سه سال پیش که من به عنوان یکی از سیگاری ترین افراد جهان به علت ذات الریه سیگار را برای همیشه کنار گذاشتم فروش سیگار در کشور انگلستان کاهش یافت!»

در زمان ذات الریه به قدری خون کلارکسون مسموم شده بود که انگشتان وی توان کار کردن با فندک را نیز نداشت.

این مجری علامه فراوانی نیز به نوشیدن مشروبات الکی دارد اما دکتر ها به او اعلام کرده اند که به علت مسدود شدن مجرای بزاق دیگر نباید الکل مصرف کند. همین عوامل سبب شده که جرمی کلارکسون در سن 60 سالگی مشغول دست و پنجه نرم کردن با بیماری های بیشماری باشد.

ذات الریه وی سبب شد تا فصل دوم برنامه گرندتور با تاخیر چند ماهه تولید شود و پس از ضبط فصل سوم نیز تصمیم بر آن شد که این برنامه دیگر به شکل سابق تولید نشده و تنها به صورت ویژه برنامه پخش شود.

در حال حاضر نیز تنها یک قسمت از ویژه برنامه فصل چهارم گرندتور پخش شده است و با توجه به وضعیت سلامتی 3 مجری دوست داشتنی این برنامه و گسترش ویروس کرونا مشخص نیست که قسمت جدید از فصل چهارم در چه تاریخی پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • morshedi
    morshedi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    جرمی کلارکسونه عشقه عشق و صفحه رسمی درایوتریب جرمی اعلام کرده در حال ساخت دو قسمت جدید هستن و به زودی پخش میشه مشکلات جسمی هم به این شدت نیست واقعا که شما فرمودین ...امیدوارم اگه بیماری هم هست به زودی سلامت بشه و تندرست

  • pygra
    pygra | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    نکنه دوباره ذات الریه گرفته ?

    • Sadra.Z
      Sadra.Z | ۸ آذر ۱۳۹۹

      ظاهرا دوستانی که دیس‌لایک کردن، اطلاعی از شوخی‌ای که شما با کلارکسون کردین، ندارن... ذات‌الریه که وسط تابستون اونم تو شهر ساحلی گرفته بود! ?
      منتها نکته دقیقا همینجاست که اون ذا‌ت‌الریه هم به خاطر همین مشکلاتش بود.

  • Hossein MI
    Hossein MI | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    این ۳تا فوق‌العاده‌اند

  • best
    best | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    یکی از بهترین برنامه های جهان هستش و پرفروش ترین مستند در جهان از دیدن این برنامه سیر نمیشه ادم تا حالا هزاران مستند درباره ماشین درست شده ولی هیچ کدوم نتونسته به نزدیکی این سه مجری توانا برسه من خودم تمام برنامه هاشونو دارم از اولین. قسمت تاپگر تا گرند تور خدا کنه سلامتیشونو بدست بیارم و بازم بسازن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مطالب پیشنهادی