کفش ورزشی Air Dior گران ترین کفش تمام دوران با قیمت تا ۳۸,۰۰۰ دلار

کفش ورزشی Air Dior گران ترین کفش تمام دوران با قیمت تا ۳۸,۰۰۰ دلار

همکاری برندهای کریستین دیور و نایکی برای تولید یک اسنیکر جدید ممکن است پرتقاضاترین کالای دنیای مد و فشن در یک سال اخیر باشد، در حالی که ۵ میلیون نفر ثبت نام کرده اند تا شاید شانسی برای بدست آوردن یک جفت از این کفش بسیار گرانقیمت داشته باشند و برخی نیز حاضرند تا ۲۰,۰۰۰ دلار هزینه کنند تا آن را در وبسایت های فروش مجدد در آینده بخرند. برند معروف فرانسوی و برند ورزشی آمریکایی قرار بود در ماه آوریل کفش اسنیکر جدید Air Jordan 1 High OG Dior با لقب Air Dior را به بازار عرضه کنند اما این تاریخ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخته شد.

کفش ورزشی Air Dior

این تاخیر و این واقعیت که کایلی جنر اکنون ماه هاست یک جفت از این کفش بسیار گرانقیمت را دریافت کرده است باعث شده که علاقمندان بیش از پیش مشتاق خرید این اسنیکر باشند و میلیون ها نفر با پرداخت ۲,۰۰۰ دلار برای خرید این کفش که در تعداد بسیار کم تولید خواهد شد ثبت نام کرده اند. همکاری دیور و نایکی برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ اعلام شد و طرفداران این دو برند آماده بودند که بهار امسال برای خرید لباس ها و اکسسوری های تولید مشترک این دو برند ولخرجی کنند. بر اساس برنامه از پیش اعلام شده، در ماه آوریل قراب بود تنها ۱۳۰۰۰ جفت از این کفش ورزشی Air Dior روانه بازار شود و در این میان از ۵,۰۰۰ نفر از مشتریان برتر برای دریافت این کفش ها دعوت خواهد شد.

یکی از این مشتریان خوش شانس کایلی جنر بود که در ماه آوریل از اسنیکرهای گرانقیمت و مد روز خود رونمایی کرد. آشانتی خواننده معروف نیز یکی دیگر از کسانی بود که توانست این کفش ورزشی را به پا کند و او نیز در ماه می در اینستاگرام خود از کفش های جدیدش رونمایی کرد. اما جنر و آشانتی تنها افراد مشتریان خاصی هستند که در ماه های اخیر توانسته اند کفش ورزشی Air Dior را دریافت کنند و دیور و نایکی عرضه ۸,۰۰۰ جفت دیگر از این کفش به بازار را به خاطر شیوع کرونا به حال تعلیق درآورده اند. در نهایت در اواخر ماه ژوئن، برند دیور به مشتریان خود اعلام کرد که می توانند در فروشگاه های این برند برای خرید اسنیکرهای Air Dior ثبت نام کنند.

کفش ورزشی Air Dior

کفش ورزشی Air Dior

کفش ورزشی Air Dior

کفش ورزشی Air Dior

ثبت نام بیش از ۵ میلیون نفر برای خرید این کفش ورزشی گرانقیمت بدین معناست که ۴,۹۹۲,۰۰۰ نفر از این افراد شانسی برای دریافت کفش های مورد علاقه خود را نداشته و تنها ۸,۰۰۰ نفر می توانند این کفش را داشته باشند. کفش ورزشی Air Dior در دو نسخه عرضه شده که ۲,۰۰۰ و ۲,۲۰۰ دلار قیمت دارند. اما در سایت های دست دوم فروشی قیمت های بسیار بالایی برای این کفش به ثبت رسیده است. در وبسایت StockX ، تاکنون بالاترین عدد برای خرید یک جفت از کفش ورزشی Air Dior  بیش از ۱۳,۰۰۰ دلار بوده است و برخی فروشندگان امیدوارند که سایز ۱۵ این کفش را به قیمت ۳۸,۰۰۰ دلار به فروش برسانند.

کفش ورزشی Air Dior

دیگر فروشندگان خواستار قیمت هایی از ۱۰,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ دلار شده اند. اما این قیمت بالا نیز ظاهراً سبب نشده که جیک پال ، یوتیوبر مشهور در ویدیوهای خود یک جفت از این کفش را نابود نکند. اوایل ماه جاری وی ویدیویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که او را در حال خوردن غذای صبحانه با شیر در داخل یکی از این کفش ها نشان می داد.

بیشتر بخوانید: کفش های ما از شخصیت ما چه می گویند؟

اصول سِت کردن کفش و لباس برای آقایان

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علی مرداد ۹, ۱۳۹۹

    کلی حرف زدید ولی نگفتید چه قابلیت خاصی داره که این قدر قیمتشه