ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجله امضا شده توسط جابز در یک‌ حراجی ۱۶ هزار دلار فروخته شد

نسخه‌ای از جلد مجله Fortune مربوط به سال ۱۹۸۹ که تصاویر استیو جابز را در دوران جوانی نشان می‌دهد، روز گذشته در جریان مزایده‌ای در آمریکا با قیمت ۱۶۶۳۸ دلار خریداری شد. این مجله در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

نسخه‌ای از جلد مجله Fortune مربوط به سال ۱۹۸۹ که تصاویر استیو جابز را در دوران جوانی نشان می‌دهد، روز گذشته در جریان مزایده‌ای در آمریکا با قیمت ۱۶۶۳۸ دلار خریداری شد.

این مجله در تاریخ ۹ اکتبر ۱۹۸۹ با تصاویری از چهره استیو جابز منتشر شده و حالا با قیمتی تقریبا پنج هزار برابر از نرخ ۳.۵ دلاری روی جلدش به فروش رسیده. گفتنی است این مجله توسط خود استیو جابز هم امضا شده بوده و او روی آن با دست‌خط خودش نوشته «برای تری. استیو جابز».

«تری» که مالک این مجله بوده و عضوی از مزایده به شمار می‌آمده در رابطه با دست نوشته استیو جابز می‌گوید: «من برای سال‌های زیادی قبل از آنکه از جابز بخواهم این مجله را برایم امضا کند، یکی از رانندگان استیو بودم. با این حال جابز هر از چندگاهی با شرکت تشریفاتی لیموزین ما تماس می‌گرفت و به خاطر درخواست عکاسی یا امضا گلایه می‌کرد».

این مزایده توسط گروه اقتصادی ساندرز در آمریکا برگزار شد؛ این گروه کلا در زمینه مزایده نشریه‌ها، عکس‌ها، یادداشت‌ها و اشیای مربوطه قدیمی فعالیت دارد، اما این اولین اقدامش در زمینه‌ای مرتبط با کمپانی اپل بوده است. قیمت اولیه این مزایده ۱۱ هزار دلار بود، که بعد از دریافت سه پیشنهاد جدید، نهایتا با قیمت بالاتر از ۱۶ هزار دلار فروش رفت.

ابعاد جلد روی این نشریه حدود ۲۷ سانتی‌متر در ۲۲ سانتی‌متر است و مطلبی به نوشته «برنت شندلر» با تیتر «چگونه استیو جابز به IBM متصل شد» را نمایش می‌دهد. متن کامل این مقاله همچنان در سایت Fortune قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا
    مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    اسمش رو گذاشتن حراجی بعد چیز های بدردنخور رو به گرونترین قیمت ها توش میفرشن ?

مطالب پیشنهادی