ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

صدها کودک آمریکایی در کمپ به کرونا مبتلا شدند؛ افزایش تردیدها در بازگشایی مدارس

روزانه بر شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان آن افزوده می‌شود و در حالی که ابتدا تصور می‌شد کودکان در برابر این بیماری مصون هستند، گزارش‌های زیادی درباره ابتلای آن‌ها منتشر شده و جدیدترین مورد، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

روزانه بر شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان آن افزوده می‌شود و در حالی که ابتدا تصور می‌شد کودکان در برابر این بیماری مصون هستند، گزارش‌های زیادی درباره ابتلای آن‌ها منتشر شده و جدیدترین مورد، ابتلای صدها کودک به کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

بسیاری از کارکنان در سراسر جهان دورکار شده‌اند و مراکز آموزشی نیز تعطیل هستند، با این حال برخی کشورها با این تصور که کودکان در برابر ویروس کرونا از خود مقاومت نشان می‌دهند، می‌خواهند مدارس را بازگشایی کنند که یکی از آن‌ها، آمریکا است. طبق جدیدترین گزارش هفتگی CDC، صدها کودک در ایالت «جورجیا» به این بیماری مبتلا شده‌اند.

بر اساس این گزارش، یک کمپ تابستانی در این ایالت پس از کاهش محدودیت‌ها در ۱۱ خرداد، در ۲۸ خرداد باز می‌شود. در این اردو سه روزه، بیش از ۲۰۰ کارمند و کارآموز حضور داشته‌اند و بیش از ۳۰۰ کودک نیز کمپ خود را در تاریخ ۱ تیر آغاز می‌کنند.

کرونا

در دومین روز این کمپ یعنی ۳ تیر ماه، یکی از پرسنل پس از تحمل یک روز لرز، به خانه فرستاده می‌شود و روز بعد خبر ابتلای وی به ویروس کرونا به مسئولین کمپ می‌رسد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تمام کودکان را همان روز به خانه بفرستند و در نهایت در تاریخ ۷ تیر به صورت کامل این مرکز را تعطیل کنند. مقامات بهداشتی و CDC در تاریخ ۵ تیر ماه تحقیقات خود را شروع و به تمام افراد حاضر در این کمپ توصیه کردند که در صورت ابتلا به کرونا، ۲ هفته خود را در خانه قرنطینه کنند.

مقامات بهداشتی توانستند به نتایج آزمایش ۵۸ درصد افراد حاضر در این کمپ یا ۳۴۴ نفر دست پیدا کنند که از میان آن‌ها، ۲۶۰ نفر به کرونا مبتلا شده بودند. ۵۱ درصد کودکان ۶ تا ۱۱ سال، ۴۴ درصد افراد ۱۱ تا ۱۷ سال و ۳۳ درصد افراد ۱۷ تا ۲۱ سال به این بیماری دچار شده‌اند.

به گفته نویسندگان گزارش اخیر، یافته‌های جدید نشان می‌دهد که امکان شیوع ویروس کرونا در میان کودکان نیز وجود دارد. با توجه به این موضوع، بازگشایی مدارس در هفته‌های آینده می‌تواند شیوع ویروس کرونا را شدیدتر کند و شمار مبتلایان افزایش صعودی به خود بگیرد. تا به امروز بیش از ۱۷.۷ میلیون نفر در سراسر جهان به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و شمار قربانیان این ویروس از مرز ۶۸۳ هزار نفر عبور کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا
    مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    اگه ایران بود که تا الان توست آلبانیا ترند شده بود ?

  • molavy
    molavy | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

    حق با ترامپ، اقتصاد آمریکا که داره با خاک یکسان میشه
    فقط تو چند ماه ده دصد کوچیک شده کل اقتصاد آمریکا

مطالب پیشنهادی