ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای کامل مشخصات و رندهای گوگل پیکسل 4a در آستانه معرفی رسمی

افشاگران دنیای فناوری آنقدر پرکار شده‌اند که رویداد معرفی موبایل‌ها به رویداد تایید شایعات بدل شده و اینبار نوبت به اطلاعات پیکسل 4a رسیده که پیش از رونمایی رسمی به شکل کامل افشا شود. گوگل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

افشاگران دنیای فناوری آنقدر پرکار شده‌اند که رویداد معرفی موبایل‌ها به رویداد تایید شایعات بدل شده و اینبار نوبت به اطلاعات پیکسل 4a رسیده که پیش از رونمایی رسمی به شکل کامل افشا شود.

گوگل جمعه گذشته رونمایی از عضو جدید خانواده پیکسل در دوشنبه را به صورت رسمی تایید کرده بود و تردیدی نیست که این عضو همان پیکسل 4a است که از مدت‌ها قبل شایعاتی را در موردش شنیده بودیم. در فاصله ۲۴ ساعت مانده به معرفی این گوشی یکی از افشاگران معتبر به نام  Ishan Agarwal در صفحه توییتر خود علاوه بر رندرهایی از این گوشی، تقریبا تمام اطلاعات مربوط به پیکسل 4a را لو داده است.

به گفته وی میان‌رده جدید گوگل با چیپست اسنپدراگون 730G، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۱۴۰ میلی آمپرساعتی، نمایشگر ۵.۸۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ همراه خواهد شد. این موبایل با ابعادی ۱۴۴ در ۶۹.۴ در ۸.۲ میلی‌متری ۱۴۳ گرم وزن داشته وبا قیمت ۳۴۹ دلاری عرضه می‌شود. وی همچنین مدعی شده که پیکسل ۵ همراه با نسخه 5G پیکسل 4a با قیمت ۴۹۹ دلاری در پاییز سال جاری معرفی خواهد شد.

وی در توییتی دیگر به سراغ مشخصات دوربین رفته که از فقدان دوربین‌های چندگانه خبر می‌دهد. بر این اساس میان‌رده گوگل از دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با اپرچر F/1.7،  زاویه دید ۷۷ درجه‌ای و لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. درون بریدگی نمایشگر هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی با اپرچر F/2 قرار می‌گیرد. پیکسل 4a قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم و 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را خواهد داشت. شاید این مشخصات روی کاغذ امیدوار کننده به نظر نرسد اما گوگل نشان داده برای ارائه کارایی بالا در تصویربرداری نیازی به پیاده‌سازی چند دوربین ندارد.

صفحه توییتر TechDroider هم تصویری از محتویات جعبه این گوشی را توییت کرده تا چیز نگفته‌ای برای روز معرفی پیکسل 4a باقی نماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی