ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید گوشی موبایل
تکنولوژی

مشارکت ۲۲ کمپانی مطرح در پروژه عظیم تبدیل هند به قطب تولید موبایل

غول فناوری کره‌ای، سامسونگ و سازندگان محصولات اپل یعنی فاکسکان، ویسترون و پگاترون به همراه شرکت‌های هندی «میکرومکس» و «لاوا» خواهان شرکت در برنامه تشویقی ۶.۶ میلیارد دلاری هندوستان برای تولید گوشی در این کشور هستند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

غول فناوری کره‌ای، سامسونگ و سازندگان محصولات اپل یعنی فاکسکان، ویسترون و پگاترون به همراه شرکت‌های هندی «میکرومکس» و «لاوا» خواهان شرکت در برنامه تشویقی ۶.۶ میلیارد دلاری هندوستان برای تولید گوشی در این کشور هستند.

طرح دولت دهلی نو که با نام «طرح تشویقی مرتبط با تولید» شناخته می‌شود، برنامه‌های تشویقی زیادی برای کمپانی‌ها در نظر گرفته که شامل ۶ درصد مشوق مالی برای فروش مازاد کالاها در مدت زمان ۵ سال می‌شود و ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰ به عنوان سال پایه درنظر گرفته شده است.

تا به امروز ۲۲ کمپانی برای حضور در این برنامه تشویقی درخواست کرده‌اند که شامل سازندگان قطعات الکترونیکی نیز می‌شود. این شرکت‌ها ۶۰ درصد از تولیدات خود را به خارج از خاک هند صادر خواهند کرد. به گفته وزیر فناوری اطلاعات هند، «راوی شانکار پراساد» ارزش تولیدات این کمپانی‌ها در مدت زمان ۵ سال به ۱۵۳ میلیارد دلار خواهد رسید.

دولت دهلی نو می‌خواهد هند را تبدیل به یک مرکز جهانی برای تولیدات باکیفیت شامل گوشی‌های هوشمند کند. کمپانی‌های حاضر در این برنامه نزدیک به ۱.۲ میلیون شغل در کشور هند ایجاد خواهند کرد. سامسونگ و اپل که بیش از ۵۰ درصد درآمد ناشی از فروش گوشی‌های هوشمند در جهان را وارد حساب‌های بانکی خود می‌کنند، با ورود به هند می‌توانند تاثیر زیادی روی اقتصاد این کشور داشته باشند.

سامسونگ

برخی از شرکت‌های چینی مانند اوپو، ویوو، وان پلاس و ریلمی برنامه‌ای برای حضور در این طرح ندارند. دولت دهلی نو برای شرکت‌های حاضر در کشورهای مختلف محدودیتی در نظر نگرفته و طبق گزارش شرکت تحقیقاتی «Canalys»، نزدیک به ۸۰ درصد بازار گوشی‌های هوشمند هند در اختیار شرکت‌های چینی است.

مشارکت شرکت‌های ویسترون، فاکسکان و پگاترون در این طرح نشان‌دهنده برنامه‌های اپل برای افزایش تولید آیفون در هند است. ویسترون برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ شروع به تولید مدل‌های قدیمی آیفون در هند کرد و هم اکنون نیز فاکسکان یک گوشی جدید اپل، آیفون ۱۱ را در این کشور تولید می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    دشمن بهتره سمت هند بره سمت ما نیاد، نمیخوایم.
    ماهم جی ال ایکسو میبریم هند تولید میکنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی