ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوی تبلیغاتی سری گلکسی نوت ۲۰ پیش از رونمایی رسمی

ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا لو رفته که تقریبا تمام مشخصات اصلی آنها را فاش می‌کند. یکی از افشاگران باسابقه دنیای فناوری ویدیویی تبلیغاتی مربوط به اپراتور AT&T منتشر کرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا لو رفته که تقریبا تمام مشخصات اصلی آنها را فاش می‌کند.

یکی از افشاگران باسابقه دنیای فناوری ویدیویی تبلیغاتی مربوط به اپراتور AT&T منتشر کرده است که تقریباً تمامی مشخصات گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا را نشان می‌دهند. در این کلیپ مدل 5G گلکسی نوت ۲۰ در رنگ سبز و گلکسی نوت ۲۰ اولترا در رنگ برنز به نمایش درآمده و مجهز شدن آنها به چیپست پرچمدار اسنپدراگون +865 (برای مدل‌های آمریکایی) تأیید می‌شود.

از دیگر نکات قابل توجه این ویدیو می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی دینامیک امولد Infinity-O در گلکسی نوت ۲۰ و نمایشگر ۶.۹ اینچی امولد Infinity-O در گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره کرد. علاوه بر این نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتزی نمایشگر مدل اولترا تأیید شده است.

در ادامه به قلم S Pen بهبود یافته در گلکسی نوت ۲۰ و مدل اولترا اشاره می‌شود که تجربه «قلم بر کاغذ» واقعی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. به نظر می‌رسد سامسونگ در همکاری با مایکروسافت قابلیتی را به این دو گوشی آورده که تبدیل یادداشت‌ها به فایل پاورپوینت و ورد را بوسیله اپ Samsung Notes امکان پذیر می‌کند.

در ادامه ویدیو به بهبود مدیریت یادداشت‌ها در اپ Samsung Notes و همچنین فیلمبرداری با رزولوشون 8K و امکان عکسبرداری ۳۳ مگاپیکسلی از فایل ویدیویی اشاره می‌شود.

ویدیوی یاد شده همچنین مجهز شدن نوت ۲۰ اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی فضایی ۵۰ برابری را تأیید می‌کند. گلکسی نوت ۲۰ نیز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با بزرگنمایی فضایی ۳۰ برابری مجهز شده است. با استناد به این ویدیو گلکسی نوت ۲۰ و مدل اولترا به ترتیب باتری ۴۳۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهند داشت. مدل کوچکتر در سه رنگ سبز، نقره‌ای و برنزی و مدل اولترا در رنگ‌های مشکی، برنزی و سفید به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی