ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهترین ترفندها برای بالا بردن سرعت گوشی‌های اندرویدی

اتفاقات زیادی هستند که دست به دست یکدیگر می‌دهند تا سرعت گوشی هوشمند شما به مرور زمان کاهش پیدا کند. تکنولوژی خیلی سریع رو به جلو حرکت می‌کند و گوشی‌های قدیمی با سرعت بیشری از ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

اتفاقات زیادی هستند که دست به دست یکدیگر می‌دهند تا سرعت گوشی هوشمند شما به مرور زمان کاهش پیدا کند. تکنولوژی خیلی سریع رو به جلو حرکت می‌کند و گوشی‌های قدیمی با سرعت بیشری از این قطار جا می‌مانند. راهکارها و ترفندهای اندروید به شما کمک می‌کنند تا مدت زمان بیشتری از گوشی فعلیتان استفاده کنید. در این ویدیو سراغ بهترین ترفندهای اندروید برای بالا بردن سرعت گوشی‌های هوشمند می‌رویم، پس با ما همراه باشید.

شاید بهترین راه‌حل برای چنین مشکلاتی عوض کردن گوشی و خرید یک محصول جدید و قدرتمند باشد. متاسفانه نوسانات بازار و بالا رفتن غیرمنطقی قیمت گوشی‌های هوشمند این آپشن را از ما گرفته. بسیاری از ما مجبوریم با گوشی‌های قدیمیمان سر کنیم و نمی‌توانیم به ارتقاء دادنش فکر کنیم. اینجاست که ترفندهای مد نظرمان به کار می‌آیند و به شما در این پروسه کمک می‌کنند.

اولین گام پاک کردن برنامه‌های اضافی است. برنامه‌های ثانویه زیادی هستند که می‌توانند در این امر کمکتان کنند. اما سر زدن به تنظیمات گوشی یا استفاده از لیست اپلیکیشن‌های نصب شده از طریق فروشگاه پلی‌استور بهترین و دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد اپلیکیشن‌هایتان در اختیارتان می‌گذارند. اگر نمی‌خواهید قید برخی از این اپلیکیشن‌ها را بزنید، سراغ نسخه لایت یا سبکشان بروید.

گرچه والپیپرهای داینامیک به زیباتر شدن محیط تلفن هوشمندتان کمک ویژه‌ای می‌کنند، اما بهتر است بدانید این والپیپرها نقش موثری در کند شدن گوشی شما دارند. بخشی از منابع پردازنده شما صرف اجرای انیمیشن والپیپر می‌شود که کاملا غیرضروری است. در چنین شرایطی اگر از تصویر کاملا مشکی به عنوان بکگراند استفاده کنید، هم در حفظ این منابع موفق عمل کرده‌اید و هم عمر باطریتان را افزایش داده‌اید.

ترفندهای اندروید ختم به این موارد نمی‌شوند و راه‌کارهای بیشتری برای بالا بردن سرعت گوشی‌های هوشمند وجود دارد. راه‌کارهایی مانند استفاده از لانچرهای سبک، مرورگرهایی که منابع کمتری مصرف می‌کنند، روشن کردن قابلیت Data Saver که دسترسی بسیاری از اپلیکیشن‌ها را به اینترنت در بکگراند محدود می‌کند و... . شما حتی می‌توانید از طریق گزینه Developer Options در تنظیمات انیمیشن‌های مربوط به لانچ شدن اپلیکیشن‌ها را غیرفعال کنید.

برای مشاهده تمام ترفندهای اندروید ویدیو را تا انتها تماشا کنید. آن را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر سوال یا مشکلی دارید، حتما ‌آن‌ها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سروش
    سروش | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    به نظرم مشکل اصلی افت سرعت برای کاهش راندمان پردازندست و نمیشه کار خاصی کرد براش
    گوشی هایی که پردازنده اسنپدراگون و یا سریA اپل دارند دیر تر کند میشن

  • آریا
    آریا | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    از گوشی هایی با اندروید خام استفاده کنید دیرتر کند میشن

  • i۲sight
    i۲sight | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    بهترین راه که البته شخصا اغلب کاربران نمیتونن انجام بدن تعویض سیستم عامل اندروید با یک کاستوم رام ویرایش شده و بهینه هست که هم اندروید رو ارتقا میده و سرعت بالا تر و مصرف باتری کمتر رو بدنبال داره و در ۹۹ درصد موارد عملیات بدون مشکلی هست

    • Mr. Saxobeat
      Mr. Saxobeat | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

      الان کاستوم رام مناسب برای اندروید وان شیایومی چی هست؟اطلاع دارید شما؟

  • best
    best | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    واقعا برای دیجیاتو متأسفم که نظر ها رو فیلتر میکنه و نمیزاره هر کسی نظرش رو بده هر بار چیزی نوشتم نوشت توهین امیز است یهو بگین نظر ندین و این بخش رو از اپ بردارین شایدم مواجب بگیر همین ها هستین انتظاری ازتون نمیشه داشت

    • نیما
      نیما | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

      یه چند بار نظرت رو ارسال کن برسی میکنن اگه مشکل اخلاقی نداشت میاد همینجا

مطالب پیشنهادی