ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوئرا دومین نمایشگاه آنلاین کار در حوزه برنامه‌نویسی را برگزار می‌کند

نمایشگاه آنلاین کار Quera Career Days بستری برای ایجاد ارتباط بهینه بین شرکت‌های برتر حوزه IT با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برترین دانشگاه‌های ایران خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از ۲۰ شرکت معتبر حضور دارند ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۰

نمایشگاه آنلاین کار Quera Career Days بستری برای ایجاد ارتباط بهینه بین شرکت‌های برتر حوزه IT با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برترین دانشگاه‌های ایران خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از ۲۰ شرکت معتبر حضور دارند و با کارجویان گفتگو می‌کنند.

تا کنون بیش از ۲۰۰۰ برنامه‌نویس برای شرکت در نمایشگاه آنلاین کار کوئرا ثبت نام کرده‌اند؛ رویدادی که می‌توان آن را موقعیتی مناسب برای نیروهای برنامه‌نویس جوان دانست و فرصت همکاری آنها را با شرکت‌های برتر حوزه IT کشور فراهم آورد. این نمایشگاه به صورت رایگان و به شکل اینترنتی در دسترس است.

دوره‌ی اول این رویداد آنلاین با تمرکز بر فرصت‌های کارآموزی برنامه‌نویسی و با نام کارآموزشو در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار شد. در آن رویداد ۷۰۰ کارجو به تبادل ۳۵۰۰ رزومه با ۱۵ شرکت حاضر در نمایشگاه پرداختند و نتایج خوبی از دل آن استخراج شد. شایان ذکر است که در دوره جدید، حوزه مخاطبان رویداد محدود به کارآموزان نیست و برنامه‌نویسان جوان نیز فرصت حضور در این رویداد را دارند و حالا گستره استخدامی‌ها در این نمایشگاه بیشتر شده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه جدید به صورت آنلاین در دستور کار قرار گرفته است و این نحوه برگزاری می‌تواند به برنامه‌نویس‌ها و شرکت‌ها کمک کند تا با اطمینان خاطر و بدون نگرانی شغل مورد علاقه خود را پیدا کنند. امکانات مهارت‌سنجی آنلاین کوئرا هم به کمک شرکت‌ها خواهد آمد تا بدون نیاز به مصاحبه حضوری، مراحل اولیه فیلتر کارجویان را انجام دهند.

کارجویان حاضر در این نمایشگاه با شرکت در آزمون آنلاین مهارت‌سنجی، توانایی‌ها و تجربه خود را به چالش خواهند کشید. با کمک سیستم داوری خودکار کوئرا، نتایج آزمون‌ها به رزومه شرکت‌کننده‌ها اضافه خواهد شد تا شرکت‌ها بتوانند بهترین انتخاب را از بین برترین استعدادهای برنامه‌نویسی ایران داشته باشند.

کوئرا، جامعه برنامه‌نویسان ایران است که خدمات متنوعی مانند آموزش برنامه‌نویسی، مسابقات و فرصت‌های شغلی ویژه برنامه‌نویسان را ارائه می‌دهد و پیش‌تر با شرکت‌های بزرگ حوزه تجارت الکترونیک و فناوری کشور رویدادهای متنوعی برگزار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی