ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ از گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد؛ نمایشگر بزرگتر و دوربین قوی‌تر

سامسونگ عصر امروز در مراسم آنپکد در کنار رونمایی از سری نوت ۲۰، از گوشی تاشوی گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد. یکی از بزرگترین تفاوت‌های ظاهری این مدل با نسل قبل نمایشگر خارجی بزرگتر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۱

سامسونگ عصر امروز در مراسم آنپکد در کنار رونمایی از سری نوت ۲۰، از گوشی تاشوی گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد. یکی از بزرگترین تفاوت‌های ظاهری این مدل با نسل قبل نمایشگر خارجی بزرگتر و با حاشیه کمتر است.

گلکسی Z فولد 2 در پنل پشت از نمایشگر ۶.۲ اینچی با حاشیه کم برخوردار است که طرف راست پنل خارجی را تقریباً به طور کامل پوشانده و درون حفره آن دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همین تغییر به تنهایی ظاهر مدل جدید را نسبت به گلکسی فولد بسیار زیباتر کرده است.

در طرف دیگر پنل بیرونی ماژول عمودی دوربین به چشم می‌خورد که از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض پذیرایی می‌کند.

کاربر با باز کردن گلکسی Z فولد 2 با نمایشگر ۷.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۲۱۳ در ۱۶۸۹ پیکسل مواجه می‌شود که ۱۳.۵ درصد از نسل قبلی بزرگتر بوده و به لطف نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز تماشای محتوا را به کاری لذت بخش تبدیل می‌کند. علاوه بر این حالا دیگر از بریدگی نمایشگر نامتناسب نسل قبل خبری نیست و حالا شاهد یک حفره کوچک در بالا و سمت راست نمایشگر هستیم که دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی درون آن جای گرفته است.

سامسونگ نوع چیپست گلکسی Z فولد 2 را فاش نکرد اما احتمال می‌رود به جدیدترین و قوی ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده باشد. ظرفیت حافظه رم نیز احتمالاً ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 خواهد بود تا در کنار چیپست قدرتمند اجرای سریع و روان برنامه‌ها را امکان پذیر کنند. ظرفیت باتری و مشخصات شارژ سریع این گوشی نیز فاش نشده، اما طبق گزارشات به احتمال فراوان از شبکه 5G پشتیبانی می‎‌کند.

گلکسی Z فولد 2 در رنگ‌های مشکی (Mystic Black) و برنزی (Mystic Bronze) به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی این گوشی را اعلام نکرد و وعده اطلاعات بیشتر در ماه آینده را داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی