ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارکنان اوبر تا خرداد ۱۴۰۰ دورکار شدند؛ کمک مالی ۵۰۰ دلاری برای تهیه تجهیزات

اوبر اعلام کرد که کارکنان سازمانی این شرکت می‌توانند تا ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) از خانه کار کنند. این شرکت به کارکنان دورکار کمک مالی ۵۰۰ دلاری برای تهیه وسایل مورد نیاز برای دورکاری می‌پردازد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۵

اوبر اعلام کرد که کارکنان سازمانی این شرکت می‌توانند تا ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) از خانه کار کنند. این شرکت به کارکنان دورکار کمک مالی ۵۰۰ دلاری برای تهیه وسایل مورد نیاز برای دورکاری می‌پردازد.

اوبر در بیانیه‌ای به بیزنس اینسایدر اعلام کرد: «ما به عنوان شرکتی که بر پایه ساعات کاری انعطاف پذیر بنا نهاده شده می‌خواهیم برای کارکنان خود انعطاف پذیری، حق انتخاب و شفافیت را فراهم کنیم تا آنها برای آینده بهتر برنامه ریزی کنند.» اوبر همچنین به کارکنان دورکار ۵۰۰ دلار می‌پردازد تا آنها لوازم و وسایل مورد نیاز برای دورکاری را تهیه کنند.

اوبر

اگر شرایط برای بازگشایی دفاتر تا قبل از خرداد ۱۴۰۰ محیا شود، کارکنان می‌توانند به شکل حضوری کار کنند. اوبر می‌گوید دورکاری یا فعالیت حضوری کارکنان تأثیری در بررسی عملکرد آنها ندارد. این شرکت اعلام کرد بهار سال ۲۰۲۱ در مورد تمدید دورکاری تصمیم گیری خواهد شد، اما احتمال کاهش آن بسیار کم است.

اوبر همچنین رانندگان این شرکت را برای دریافت کمک‌های مالی راهنمایی می‌کند و با راه اندازی وب سایت به آنها کمک می‌کند تا در صورت عدم کسب درآمد مناسب از راه جابجایی مسافر به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا کارهای موقتی دیگری را پیدا کنند. این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای پرداخت کمک‌های مالی به رانندگان خود ندارد.

اوبر با این تصمیم به لیست دیگر شرکت‌هایی که سیاست دورکاری را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرده‌اند پیوست. پیشتر گوگل و فیسبوک چنین تصمیمی گرفته بودند. کارکنان توییتر نیز اواخر اردیبهشت ماه امسال تا اطلاع ثانوی دورکار شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی