ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی بادز لایو TWS معرفی شد؛ حذف نویز فعال و شارژدهی ۲۸ ساعته

سامسونگ در دومین مراسم آنپکد سال ۲۰۲۰ از ایرفون گلکسی بادز لایو TWS رونمایی کرد. این مدل پیشرفت قابل توجهی نسبت به گلکسی بادز پلاس داشته و با ظاهر کاملاً جدید، حذف نویز فعال و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۴

سامسونگ در دومین مراسم آنپکد سال ۲۰۲۰ از ایرفون گلکسی بادز لایو TWS رونمایی کرد. این مدل پیشرفت قابل توجهی نسبت به گلکسی بادز پلاس داشته و با ظاهر کاملاً جدید، حذف نویز فعال و حداکثر شارژدهی ۲۸ ساعته از فردا به بازار عرضه می‌شود.

سامسونگ برای طراحی گلکسی بادز لایو TWS به شکل لوبیا تمام قطعات داخلی را به شکل عمودی درون ایرفون‌ها قرار داده است و طراحی آنها به گونه‌ایست که به طور کامل درون گوش جای گرفته و به قول سامسونگ «ظاهری طبیعی‌تر» به کاربر می‌دهند.

درون گوشی‌ها درایور ۱۲ میلیمتری قرار گرفته و در قسمت بیرونی آنها سه میکروفن تعبیه شده که دو تای آنها با استفاده از فناوری Voice Pickup Unit موقعیت دهان کاربر و صحبت‌های او را تشخیص داده و حذف نویز حین مکالمه و حذف نویز فعال حین گوش دادن به موزیک را امکان پذیر می‌کنند.

گلکسی بادز لایو TWS از مد Game هم پشتیبانی می‌کند که به کاهش تأخیر در بازی‌ها منجر خواهد شد. سامسونگ شارژدهی این مدل را با گوش دادن به موزیک ۶.۵ ساعت و با فعال بودن حذف نویز فعال ۴.۵ ساعت اعلام کرده است. به کمک کیس شارژ ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود، شارژدهی این محصول تا ۲۸ ساعت افزایش خواهد یافت.

به گفته سامسونگ با ۵ دقیقه شارژ کردن بادز لایو می‌توان تا ۱ ساعت از آن استفاده کرد. این مدل همچنین از شارژ بیسیم پشتیبانی کرده و با تمام شارژرهای Qi سازگار است. وزن هر کدام از ایربادها ۵.۶ گرم بوده و به باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند.

سامسونگ گلسی بادز لایو TWS از فردا ۱۶ مرداد در رنگ‌های سفید، مشکی و برنزی به قیمت ۱۶۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afg
    afg | ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

    لوبیا بادس

مطالب پیشنهادی