ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی تب S7 و S7 پلاس معرفی شدند؛ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سازگار با 5G

سامسونگ امروز در مراسم آنپکد از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. گلکسی تب S7 و S7 پلاس قدرتمندترین تبلت‌های این شرکت کره‌ای هستند که به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده‌اند. انتظارها به پایان رسید و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۰

سامسونگ امروز در مراسم آنپکد از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. گلکسی تب S7 و S7 پلاس قدرتمندترین تبلت‌های این شرکت کره‌ای هستند که به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده‌اند.

انتظارها به پایان رسید و سامسونگ در رویداد آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲ و تبلت‌های سری گلکسی تب S7 به همراه هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ رونمایی کرد. گلکسی تب S7 و S7 پلاس جدیدترین تبلت‌های این برند کره‌ای محسوب می‌شوند که با وجود شباهت‌هایی مانند پشتیبانی از قلم S Pen، کیبورد، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر، پردازنده یکسان و سیستم عامل اندروید ۱۰، تفاوت‌هایی نیز باهم دارند.

گلکسی تب S7

گلکسی تب S7 به صفحه نمایش ۱۱ اینچی با رزولوشن WQXGA و از نوع LTPS TFT مجهز شده که رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و حداکثر روشنایی برابر ۵۰۰ نیت دارد. ابعاد این تبلت برابر ۶.۳ در ۱۶۵.۳ در ۲۵۳.۸ میلی‌متر است و وزن آن در نسخه‌های وای فای، LTE و 5G به ترتیب به ۴۹۸، ۵۰۰ و ۵۰۲ گرم می‌رسد. این محصول از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با معماری ۷ نانومتری بهره می‌برد.

این تبلت قدرتمند در دو نسخه مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود و کاربران می‌توانند در آن از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت نیز استفاده کنند. در بخش پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستیم و در جلوی آن دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

یک تبلت علاوه بر نمایشگر باکیفیت، به سیستم صوتی مناسبی هم نیاز دارد که سامسونگ برای جدیدترین محصول خود ۴ اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس درنظر گرفته که توسط AKG‌ تنظیم است. این تبلت از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند که البته کاربران در تمام بازارها نمی‌توانند از این شبکه پرسرعت استفاده کنند.

سامسونگ برای این محصول خود یک باتری ۸,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی درنظر گرفته است. از سایر مشخصات گلکسی تب S7 می‌توان به پورت USB Type-C، بلوتوث ۵.۰ و سنسور اثر انگشت روی فریم اشاره کرد. این تبلت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و برنزی از تاریخ ۳۱ مرداد به فروش می‌رسد. گلکسی تب S7 برای نسخه پایه وای فای قیمتی برابر ۶۹۹ یورو دارد و نسخه پایه 5G آن با قیمت ۷۹۹ یورو فروخته می‌شود.

گلکسی تب S7 پلاس

به سراغ برادر بزرگتر گلکسی تب S7 می‌رویم. سامسونگ برای این تبلت خود نمایشگر ۱۲.۴ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن +WQXGA درنظر گرفته که مانند محصول دیگر رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد، با این حال حداکثر روشنایی آن برابر ۴۲۰ نیت است. ابعاد این محصول برابر ۵.۷ در ۱۸۵ در ۲۸۵ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۵۷۵ گرم می‌رسد که نزدیک به ۷۰ گرم از مدل 5G برادر خود سنگین‌تر است.

این محصول خود مانند نسخه استاندارد به چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۹۰ با ۸ هسته پردازشی مجهز شده و از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. کاربران در این تبلت نیز به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دسترسی دارند. این دستگاه در نسخه‌های مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مشخصاتی مانند پشتیبانی از شبکه 5G، پورت USB Type-C، چهار اسپیکر و بلوتوث ۵.۰ تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد، با این حال سامسونگ آن را به باتری بزرگتری مجهز کرده است.

گلکسی تب S7 پلاس باتری ۱۰,۰۹۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی دارد و سنسور اثر انگشت این تبلت برخلاف برادر کوچکترش، زیر نمایشگر قرار گرفته است. کاربران می‌توانند این تبلت را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و برنزی سفارش دهند و آن را از تاریخ ۳۱ مرداد تحویل بگیرند. این تبلت در نسخه وای فای با قیمت ۸۹۹ و ۹۹۹ یورو وارد بازار می‌شود و قیمت نسخه 5G آن برابر ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ یورو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

    واقعا تبلت بزرگ و با کیفیت و خوش قیمت جاش تو بازار خالیه

  • WEBLOG PLUS
    WEBLOG PLUS | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    وای چقدر خوب ب ب - چرا تبلت ها همپای گوشی های موبایل پیشرفت نمیکنن ؟؟؟ ?

    • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل
      مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل | ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

      چون قطعات موبایل برای تبلت قابل استفاده نیست و ...

  • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    وزنشون خیلی زیاده ، فرض کن روزی ۴ - ۵ ساعت نیم کیلو بگیری دستت ، اصلا مچ دستو نابود میکنه

مطالب پیشنهادی