ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی پلتفرم اختصاصی بازی Game Center را راه‌اندازی کرد

پلتفرم اختصاصی بازی هواوی Game Center در بیش از 30 کشور آغاز به کار کرده است. این اپلیکیشن که از طریق App Gallery هواوی در دسترس است، امکانات مختلفی را در اختیار گیمرها و توسعه‌دهندگان ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹

پلتفرم اختصاصی بازی هواوی Game Center در بیش از 30 کشور آغاز به کار کرده است. این اپلیکیشن که از طریق App Gallery هواوی در دسترس است، امکانات مختلفی را در اختیار گیمرها و توسعه‌دهندگان بازی قرار می‌دهد.

ارائه محتوای اختصاصی و تلاش برای بهبود تجربه کاربری دو هدف اصلی است که هواوی برای این پلتفرم در بخش مصرف‌کننده در نظر گرفته است. این پلتفرم امکان دانلود بازی‌های محبوب شما را فقط با یک بار مراجعه و به آسانی مهیا می‌کند. علاوه بر آن امکان پیش خرید بازی‌ها قبل از ارائه نیز وجود دارد. محتوای اختصاصی بسیاری از بازی‌ها فقط در Game Center هواوی وجود دارند. همچنین هر گیمر در این پلتفرم یک حساب کاربری شخصی دارد که قابلیت ارتقا داشته و می‌تواند مزایای بسیاری مانند تخفیف یا محتوای بیشتر را برای وی در پی داشته باشد. در آینده نه چندان دور نیز شبکه ‌اجتماعی مخصوص بازی هواوی نیز معرفی خواهد شد که امکان ارتباط و اشتراک‌گذاری بین کاربران مختلف در هنگام بازی را مهیا می‌کند.

Game Center هواوی زیرساختی برای توسعه‌دهندگان بازی برای جذب کاربر بیشتر از اقصی نقاط دنیا به حساب می‌آید. قرارگیری در لیست بازی های این پلتفرم می‌تواند باعث جذب کاربران بسیاری شود، چرا که امکان قرار گرفتن در معرض دید بیش از 650 میلیون کاربر هواوی برای توسعه‌دهندگان وجود دارد. علاوه بر این، سیستم بررسی و نظرسنجی موجود در Game Center ابزاری برای گرفتن بازخورد از کاربران خواهد بود که به توسعه بهتر هر بازی کمک می‌کند.

بسیاری از شرکت‌های برتر دنیای بازی موبایلی مانند Gameloft، Lilith games، Forshow games و بسیاری دیگر در پلتفرم مذکور حضور دارند. بازی‌های جدید بسیاری نیز به صورت اختصاصی در آینده نزدیک ارائه خواهند شد که از بین آنها می‌توان به Starship Legion، BORN AS EPIC، Farm Legend و Survival Road اشاره کرد.

از بازی‌های پرطرفدار حال حاضر دنیای موبایل موجود در Game Center نیز می‌توان به عنوان‌های  معروفی مانند Idle Heroes، AFK Arena، Rise of Kingdoms، Lords Mobile و Asphalt 9: Legends اشاره کرد.

در نهایت باید گفت هواوی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی بخش نرم‌افزاری خود انجام داده است تا این بخش را به یکی از بهترین پلفترم‌های گیم مبتنی موبایل تبدیل کند. برنامه حمایتی ستاره درخشان هواوی سرمایه‌ای حدود یک میلیارد دلار را برای حمایت از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و بازی در نظر گرفته است که کمک شایانی به تیم‌های توسعه مخصوصا تیم‌های مستقل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

    دمش گرم عالیه

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    خیلی عالیه

  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    از اثرات مثبت تحریم همه جانبه آمریکا همین مستقل شدن شرکتهای بزرگ و کشورهاست که تو آینده ی تقریبا نزدیک(۱۰-۱۵ سال دیگه) آمریکا چوبشو میخوره

مطالب پیشنهادی