ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۲
تکنولوژی

مینگ‌-چی کو: تولید دوربین آیفون ۱۲ به مشکل خورده است

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس اپل که قبلا به درستی از تاخیر یک ماهه در تولید انبوه مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی سری آیفون ۱۲ خبر داده بود، حالا گزارشی منتشر کرده که از به مشکل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس اپل که قبلا به درستی از تاخیر یک ماهه در تولید انبوه مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی سری آیفون ۱۲ خبر داده بود، حالا گزارشی منتشر کرده که از به مشکل خوردن تامین کنندگان اپل در تولید قطعات دوربین این پرچمدارها حکایت دارد.

هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۲ فارغ از برخی تفاوت‌ها از دوربین فوق عریض مجهز به لنزهای 7P بهره خواهند برد اما آنطور که مینگ-چی کو می‌گوید ظاهرا یکی از تامین کننده‌های این لنز به مشکل خورده و قطعات تولید شده آنها برای مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی در دما و رطوبت بالا ریسک خرد شدن دارند.

این مشکل در لنزهای تولید شده توسط «Genius Electronic Optical» رویت شده اما شانس اپل در این است که دیگر تامین کننده لنزهای 7P یعنی «Largan» با موفقیت در تست‌ها قبول شده است. به باور کو اپل برای جلوگیری از ایجاد تاخیر بیشتر در عرضه آیفون ۱۲ سفارشات بیشتری را به عهده Largan قرار خواهد داد. در صورتی که Largan از پس تامین این سفارشات برآید و از آنجا که عرضه آیفون ۱۲ قبلا برای چند هفته به تاخیر افتاده بود، بعید است شاهد تاخیر بیشتر در عرضه این محصولات باشیم.

بدبیاری‌های Genius اما به همینجا ختم نمی‌شود و تحت این شرایط برای دریافت سفارشات بیشتر از اپل چاره‌ای جز کاهش ۳۰ درصدی قیمت ندارند که حاشیه سود این شرکت را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در خبر دیگری مربوط به آیفون ۱۲ امروز شاهد انتشار تصویر نمایشگر یکی از این گوشی‌ها از سوی افشاگری با نام کاربری Mrwhite بودیم. اپل برای نخستین بار تمام پرچمدارهایش را با پنل OLED روانه بازار خواهد کرد. این نمایشگر که بار تولید بخشی از آن بر عهده ال‌جی بوده از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود اما ظاهرا نرخ رفرش آنها بر خلاف گمانه‌زنی‌های قبلی ۱۲۰ هرتز نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirali saemi
    amirali saemi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

    خا حتما میخرمش.
    البته در سال 2029 که قیمتش معقول شد برای ما ایرانیان همیشه در صحنه و بی صحنه

مطالب پیشنهادی