ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ وقتی آیفون 11 هم کم می‌آورد

بعد از چند هفته ناامید کننده، بالاخره هفت سنگ امروز هیجان انگیز است. این هفته چشم‌مان به جمال Motorball روشن شد، TauCeti به عنوانِ چالشی برای پرچمدارها از راه رسید و Brawlhalla و Robotics! هر دو ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

بعد از چند هفته ناامید کننده، بالاخره هفت سنگ امروز هیجان انگیز است. این هفته چشم‌مان به جمال Motorball روشن شد، TauCeti به عنوانِ چالشی برای پرچمدارها از راه رسید و Brawlhalla و Robotics! هر دو از مرحله پیش ثبت نام خارج شدند.

اما هر چه‌قدر بازارِ بازی‌ها داغ بود، بازار اخبار آن‌قدرها رونق نداشت. فقط اینکه بلیزارد چند روز پیش ویدیوی جدیدی از دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) منتشر کرد و احتمال می‌رود تا چند ماه آینده تست‌های بازی آغاز شود.

این یعنی بعد از مدت‌ها شاید امسال بازی را ببینیم، البته با آن واکنش‌های منفی که معرفی بازی داشت ممکن است بلیزارد ساخته‌اش را نزدیک به عرضه دیابلو 4 وارد بازار کند.

هر اتفاقی که بیافتد، پیشبینی می‌شود که دیابلو ایمورتال به‌خاطر جامعه بزرگ و به کمک بازار چین به یکی از ترندهای جدید صنعت بازی موبایل تبدیل شود.

TauCeti Technology Benchmark

  • بازی آفلاین است

معرفی بازی‌های این هفته را با جمله تیتر شروع می‌کنم که به همین TauCeti اشاره دارد. BadFly Interactive که دوگانه Dead Effect در کارنامه‌اش دیده می‌شود، سه سال پیش اعلام کرد ساخت بازی دیگری به اسم TauCeti Unknown Origin را استارت زده است.

حالا آن‌ها دمویی از این بازی را در فروشگاه‌ها منتشر کرده‌اند و TauCeti Technology Benchmark به عنوان همین دمو، می‌خواهد نقش پیش غذایی برای یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایل را داشته را باشد.

بازی داستان سقوط فضاپیمایی به درون یک جنگل را به تصویر می‌کشد و بازیکن که خلبانِ فضاپیما است، در ادامه ماجراجویی‌اش با خطرات محیطی روبه‌رو می‌شود و باید سعی کند زنده بماند.

فقط اگر خواستید بازی را دانلود کنید، به دو نکته توجه داشته باشید. یکی اینکه دمو تنها دو مرحله قابل بازی دارد و هنوز معلوم نیست نسخه نهایی چه زمانی عرضه خواهد شد.

همچنین آنطور که سازنده گفته بازی از پایه برای دیوایس‌های قدرتمند ساخته شده و می‌خواهد بنچمارکی برای تلفن‌های هوشمند باشد. در اپ استور بعضی از بازیکن‌ها گفته بودند بازی حتی روی آیفون 11 هم کمی افت فریم دارد.

نه اینکه بازی تمام قدرت پرچمدار اپل را استفاده می‌کند، TauCeti فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و بنابراین احتمالا هنوز بهینه نیست اما با توجه به بازخوردها برای اینکه بیشترین لذت را از بازی ببرید به دیوایس قرتمندی نیاز خواهید داشت.

TauCeti Technology Benchmark

TauCeti Technology Benchmark

سازنده: BadFly Interactive قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2200 / 1970 مگابایت زبان:

Motorball

  • بازی آنلاین است

موتوربال یکی از گزینه‌هایِ لیستِ «مورد انتظارترین بازی‌های موبایل ۲۰۱۹» و حالا بعد از یک سال تاخیر، نسخه ارلی اکسس بازی در دسترس قرار گرفت. بازی که حکم نسخه دو بعدی راکت لیگ را دارد، بازیکن‌ها را به دوئل‌های فوتبالی می‌فرستد.

در هر مسابقه، هر کاربر کنترل یک ماشین را به‌عهده دارند و با همین ماشین‌ها باید سعی کنند توپ را به درون دروازه یکدیگر بفرستند. همچنین سازنده با اضافه کردن قدرت‌هایی به ماشین‌ها سعی کرده به این روند گلزنی هیجان بیشتری ببخشد.

در این میان قابلیت تغییر ظاهر ماشین‌ها یا ارتقا آن‌ها هم وجود دارد. در غیاب یک پورت اساسی از راکت لیگ، دست پخت جدید نودل کیک می‌تواند جایگزین خوبی باشد.

Motorball

Motorball

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.4 مگابایت زبان:

Brawlhalla

  • بازی آنلاین است

Brawlhalla را اینطوری نبینید، بازی بیش از ۴۰ میلیون کاربر در پلتفرم‌های مختلف دارد و به‌خاطر همین محبوبیتش یکی از عناوین مورد انتظار امسال روی موبایل به شمار می‌رفت. مشابه نسخه‌های کنسولی، Brawlhalla فایتینگی دو بعدی است.

بنابراین همانند بقیه بازی‌های مبارزه‌ای در اینجا هم بازیکن‌ها روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و می‌جنگند. البته برخلاف نمونه‌های معروفی مثل مورتال کامبت یا استریت فایتر که دوربین نزدیک کاراکترها است در اینجا دوربین دورتر بوده و مشابه Super Smash Bros بازیکن اشراف بیشتری به محیط دارد.

حالا نکته مثبت این قضیه چیست؟ در Brawlhalla تا هشت بازیکن می‌توانند در یک محیط با یکدیگر مبارزه کنند و این تعدد زیاد مبارزین توانسته لحظات شلوغ جذابی را به وجود بیاورد. بازی کراس پلی هم دارد و این یعنی بازیکن‌های موبایل می‌توانند با بازیکن‌های بقیه کنسول‌ها بازی کنند.

Brawlhalla

Brawlhalla

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 624.2 / 490 مگابایت زبان:

Madden NFL 21 Mobile Football

فوتبال آمریکایی برای اندروید

  • بازی آنلاین است

مجموعه Madden NFL سال ۲۰۱۴ به موبایل آمد و تا پارسال الکترونیک آرتز مثل فیفا موبایل و NBA LIVE Mobile Basketball با آپدیت‌های مختلف آن را بروز نگه می‌داشت.

اما این بار آن‌ها مسیر متفاوتی را پیش گرفتند و جای اینکه همان بازی را دوباره بروزرسانی کنند، یک نسخه دیگر به اسم Madden NFL 21 Mobile Football به بازار فرستادند و بازی قبلی دیگر قرار نیست پشتیبانی شود.

Madden NFL 21 Mobile Football مشابه گذشته شبیه‌سازی از فوتبال آمریکایی بوده و در آن باید تیمی که کنترل می‌کنید را به مسابقات Super Bowl بفرستید.

با توجه به توضیحاتِ موجود در صفحه گوگل پلی و اپ استور، در نسخه موبایل Madden NFL 21 برای اولین بار می‌توانید بازیکن دلخواه خودتان را بسازید و با او یک تجربه داستانی داشته باشید.

Madden NFL 21 Mobile Football

Madden NFL 21 Mobile Football

سازنده: EA Swiss Sarl قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 148.8 / 77.41 مگابایت زبان:

Robotics!

  • بازی آنلاین است

روبوتیکس نسخه بامزه‌تر و استراتژی محورتر CATS: Crash Arena Turbo Stars است. همانند CATS در اینجا با اجزایی که در اختیار دارید باید یک وسیله جنگی بسازید (این بار ربات) و با آن به دوئل‌هایی با بقیه بازیکن‌ها بروید.

اما برخلاف CATS که در طول نبرد هیچ نقشی نداشتید، تنها تماشاگر بودید و مهمترین وظیفه‌تان انتخاب اجزای مناسب بود در روبوتیکس می‌توانید نحوه حرکت قسمت‌های مختلف ربات را خودتان مشخص کنید.

در واقع قبل از اینکه مبارزه شروع شود و در یک زمان کوتاه، تعیین خواهید کرد که اسلحه به چه سمتی بچرخد یا پاها در کدام جهت حرکت کنند. مشخصا بسته به جهتی که انتخاب شده ربات واکنش‌های متفاوت و بعضا بانمکی از خودش نشان خواهد داد.

علت اینکه بازی را استراتژی محورتر از CATS نامیدم، به‌خاطر همین مسئله بود که باعث شده نقش بازیکن پررنگ‌تر شود. روبوتیکس تجربه واقعا جذابی است و پیشنهاد می‌شود بازی را از دست ندهید.

Robotics

Robotics

سازنده: ZeptoLab قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 99.6 / 62.22 مگابایت زبان:

Titan Glory

  • بازی آفلاین و آنلاین است

استودیوی Atypical Games که سابقه خوبی در ساخت بازی‌های گرافیکی با کیفیت دارد، با تایتان گلوری (Titan Glory) این بار روی ایده نبردِ ربات‌های غول پیکر دست گذاشته است.

با توجه به سابقه Atypical Games به احتمال خیلی زیاد در آینده بازی به اندروید هم خواهد آمد

بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد، زمانی که رقابت بین این ربات‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده و حالا بازیکن هم با کنترل یکی از همین ربات‌ها باید در تورنمنت‌هایی شرکت کرده و سعی کند رقبایش را از دست بدهد.

تایتان گلوری دوازده ربات مختلف دارد، تورنمنت‌ها در شش منطقه گوناگون اتفاق می‌افتند و همچنین بازیکن با انتخاب یکی از نُه مود گیم پلی می‌تواند تجربه متفاوتی از نبردها را داشته باشد.

Titan Glory

Titan Glory

سازنده: Atypical Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2800 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    فقط NFL 21

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    با تشکر از معرفی بازی ها
    ای کاش تعداد بیشتری افلاین معرفی میکردید . در سطح دفاع از قلعه هم معرفی کنید لطفا تشکر

مطالب پیشنهادی