ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۰ اولترا با زوم فضایی ۱۲۰ برابری از راه می‌رسد

شیائومی قصد دارد ده‌سالگی‌اش را با معرفی یک گوشی پرچمدار فوق‌العاده جشن بگیرد. این گوشی که احتمالاً می ۱۰ اولترا نام دارد با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و زوم فضایی ۱۲۰ برابری به‌راحتی رقبا را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

شیائومی قصد دارد ده‌سالگی‌اش را با معرفی یک گوشی پرچمدار فوق‌العاده جشن بگیرد. این گوشی که احتمالاً می ۱۰ اولترا نام دارد با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و زوم فضایی ۱۲۰ برابری به‌راحتی رقبا را پشت سر خواهد گذاشت.

سه‌شنبه همین هفته برابر با ۱۱ آگوست شاهد رونمایی از پرچمدار جدید شیائومی خواهیم بود. این گوشی که نسخه ویژه‌ای از ردمی K30 پرو و می ۱۰ پرو به‌شمار می‌رود احتمالاً می ۱۰ اولترا نام خواهد گرفت، هرچند اسامی دیگری مثل می ۱۰ پرو پلاس یا می ۱۰ سوپریم ادیشن نیز برای آن پیشنهاد شده است.

به‌تازگی یکی از افشاگران باسابقه در توییتر تصاویری از پوسترهای تبلیغاتی می ۱۰ اولترا را منتشر کرده که مهم‌ترین ویژگی این گوشی یعنی دوربین‌های آن را نشان می‌دهد. می ۱۰ اولترا دوربین چهارگانه دارد که با استانداردهای کنونی، ویژگی منحصربه‌فردی محسوب نمی‌شود ولی عبارت 120X کنار دوربین پریسکوپی به‌راحتی علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را شگفت‌زده خواهد کرد.

طبق تصویر فوق، دوربین تله‌فوتو استاندارد می ۱۰ پرو جای خودش را به دوربین پریسکوپی داده که توانایی بزرگ‌نمایی ۱۲۰ برابری را خواهد داشت. البته می‌دانیم که این مقدار بزرگ‌نمایی به‌شکل اپتیکال ممکن نیست و بخشی از آن به‌صورت دیجیتالی صورت خواهد پذیرفت. با این حال زمانی که سامسونگ زوم فضایی ۱۰۰ برابری گلکسی S20 اولترا را به ۵۰ برابر در نوت ۲۰ اولترا کاهش داد، شیائومی پا را فراتر گذاشت.

در مورد دیگر ویژگی‌های شیائومی می ۱۰ اولترا اطلاعات دقیقی در دست نیست. اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارند که پرچمدار جدید شیائومی به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 مجهز می‌شود. حافظه داخلی هم از نوع UFS 3.1 خواهد بود. نمایشگر این گوشی احتمالاً از نوع امولد با رزولوشن +1080p و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز با توان ۱۰۰ یا ۱۲۰ وات شارژ می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • danial
    danial | ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

    تنها چیزی بدی که در مورد گوشی های چینی بده اینه که رابط کاربری شلوغی داره ،یکدست نیست و البته تبلیعای رابط کاربری

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی