ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو ۲۰۲۰ در تست مقاومت مثل بیسکویت می‌شکند [تماشا کنید]

به نظر می‌رسد اپل هیچ تلاشی برای افزایش مقاومت بدنه آیپد پرو ۲۰۲۰ نکرده و این تبلت گران‌قیمت به سادگی خم شده و می‌شکند. زک نلسون که در دنیای تکنولوژی به آزمایش مقاومت گجت‌ها شهرت ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

به نظر می‌رسد اپل هیچ تلاشی برای افزایش مقاومت بدنه آیپد پرو ۲۰۲۰ نکرده و این تبلت گران‌قیمت به سادگی خم شده و می‌شکند. زک نلسون که در دنیای تکنولوژی به آزمایش مقاومت گجت‌ها شهرت دارد، آیپد پرو ۲۰۲۰ را نیز تست کرده و می‌بینیم که همچنان نقاط ضعف پیشین خود را دارد.

اولین بار عدم مقاومت محصولات اپل، با آیفون ۶ بر سر زبان‌ها افتاد و پس از آن، اپل آیفون ۶ اس را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم سری ۷۰۰۰ روانه بازار کرد که مقاومت بسیار بیشتری داشت. با این حال به نظر می‌رسد اپل از گذشته خود درس نگرفته و آیپد پرو ۲۰۲۰ را با همان بدنه آلومینیومی نسخه قبلی به بازار عرضه کرده است. در ادامه با هم تست مقاومت این تبلت گران‌قیمت را مشاهده می‌کنیم:

همانند نسخه سال ۲۰۱۸، آیپد پرو ۲۰۲۰ هم میکروفونی در لبه کناری خود دارد که آن را به پاشنه آشیل این تبلت تبدیل کرده است. این نقطه مرکز آغاز خم شدن بدنه تبلت قدیمی بوده و در کمال تعجب می‌بینیم که آیپد جدید هم دقیقا از همان نقطه خم شده است. در نتیجه به نظر می‌رسد اپل هیچ کاری برای بهبود مقاومت بدنه آیپد نکرده و از همان طراحی گذشته استفاده کرده است.

با این حال مجیک کیبوردی که اپل به صورت جداگانه عرضه می‌کند، بسیار محکم و مقاوم ساخته شده و به سختی می‌شکند یا خم می‌شود. البته بعید به نظر می‌رسد تمامی کاربران از این کیبورد استفاده کنند، زیرا قیمت بسیار بالایی دارد. در کنار خم شدن، زک نلسون گزارش می‌دهد که شیشه محافظ لنزها از جنس یاقوت نیست، زیرا به سادگی در سختی ۶ الی ۷ خط و خش می‌افتد. در نتیجه اگر می‌خواهید این تبلت را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود حتما ویدیو تست مقاومت آن را تا انتها تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Hosi
    Hosi | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    تو دوران کرونا چین تعطیل بوده دادن واحد مونتاژ سایپا ساختتش?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی