ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی نووا 7i
موبایل

اینفوگرافیک: نگاهی به مشخصات گوشی هواوی نووا 7i

گوشی‌های سری نووا هواوی، میان‌رده‌هایی خوش قیمت محسوب می‌شوند که برخی از امکانات مدل‌های پرچمدار را نیز به ارث برده‌اند. نووا 7i یکی از جدیدترین گوشی‌های این سری است که به زودی روانه بازار کشور ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

گوشی‌های سری نووا هواوی، میان‌رده‌هایی خوش قیمت محسوب می‌شوند که برخی از امکانات مدل‌های پرچمدار را نیز به ارث برده‌اند. نووا 7i یکی از جدیدترین گوشی‌های این سری است که به زودی روانه بازار کشور می‌شود.

هواوی نووا 7i (بررسی دیجیاتو) از نظر توان سخت‌افزاری و نیز شارژدهی باتری فراتر از میان‌رده‌های معمول بازار است و در عین حال دوربین خوبی هم دارد. این گوشی به نمایشگر ۶.۴ اینچی IPS مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه هم ۸۳.۵ درصد است. هواوی برای این میان‌رده چیپست کرین ۸۱۰ در کنار ۸ گیگابایت رم را در نظر گرفته است. علاوه بر این ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، خیال کاربر از بابت فضای ذخیره سازی را راحت می‌کند. باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی هم به لطف شارژ سریع ۴۰ واتی در عرض ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود.

اما دوربین یکی از مهم‌ترین مزایای این گوشی است. نووا 7i در کل ۵ دوربین دارد که شامل ماژول دوربین پشتی ۴ گانه و دوربین سلفی تکی می‌شود. دوربین اصلی پشتی حسگری ۴۸ مگاپیکسلی دارد که با دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی همراه شده است. در تجربه‌ای که در کار با دوربین این گوشی داشتیم عملکرد دوربین اصلی را در بین بهترین میان‌رده‌های بازار ارزیابی کردیم؛ البته عملکرد سه دوربین دیگر نسبت به دوربین اصلی در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد و دوربین سلفی هم عکس‌های قابل قبولی ثبت می‌کند.

علاوه بر این باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که این گوشی از سرویس‌های گوگل بی بهره است و در عوض هواوی، سرویس موبایل خود به نام HMS را برای نووا 7i در نظر گرفته است. در مطلب ویژه دیجیاتو می‌توانید جزئیات سازگاری اپلیکیشن‌های مختلف با HMS را مطالعه کنید. همچنین پیش از این در مطلبی جداگانه به بررسی توان سخت‌افزاری چیپست کرین ۸۱۰ پرداخته‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GODFATHER
    GODFATHER | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

    قیمتش تو ایران چنده ؟

    • farhadgh90
      farhadgh90 | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

      6740
      تکنولایف

مطالب پیشنهادی