ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برندگان مسابقه عکاسی هنر ماکرو ۲۰۲۰ اعلام شدند

در مسابقه عکاسی هنر ماکرو ۲۰۲۰ شاهد مجموعه‌ای از تصاویر سورئال هستیم که سوژه‌های مختلفی از گل تا قورباغه را به تصویر کشیده‌اند. مسابقه عکاسی هنر ماکرو بخشی از مسابقه عکاسی بین‌المللی سالانه «Garden» محسوب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

در مسابقه عکاسی هنر ماکرو ۲۰۲۰ شاهد مجموعه‌ای از تصاویر سورئال هستیم که سوژه‌های مختلفی از گل تا قورباغه را به تصویر کشیده‌اند.

مسابقه عکاسی هنر ماکرو بخشی از مسابقه عکاسی بین‌المللی سالانه «Garden» محسوب می‌شود که به دنبال بهترین تصاویر از باغ، گیاه، گل و گیاه‌شناسی است. در حالی که هنوز می‌توان برای مسابقه اصلی تصاویر ارسال کرد، چندین مسابقه کوچک آن برگزار شده‌اند که برای مثال می‌توان به «سیاه و سفید» و عکاسی ماکرو اشاره کرد.

در راهنمای مسابقه عکاسی هنر ماکرو نوشته شده:

«عکاسی ماکرو نه تنها نیازمند تکنیک است، بلکه به خلاقیت بالایی نیاز دارد که دید عکاس نسبت به نزدیک شدن به سوژه را گسترش می‌دهد و فرصتی برای ثبت تصاویر هنری، برجسته و جسورانه فراهم می‌کند.»

جایزه اول مسابقه امسال به عکاس برزیلی، «برونو میلیتلی» تعلق گرفته که تصویری با عنوان «حلقه بوتانیک» ثبت کرده است. در این تصویر روی یک ساختار مارپیچ میوه گل ساعتی تمرکز شده و با دقت تقریبا مصنوعی توانسته این ویژگی طبیعی چشم نواز را به تصویر بکشد.

حلقه بوتانیک

از سایر تصاویر قابل توجه مسابقه عکاسی هنر ماکرو ۲۰۲۰ می‌توان به دو تصویر عکاس استرالیایی، «پیتر پولان» اشاره کرد. در حالی که به نظر می‌رسد این تصاویر منظره‌ای هوایی را به نمایش می‌گذارند، عکس‌های ماکرو از پوست درخت اکالیپتوس هستند.

گره در پوست درخت اکالیپتوس

یکی دیگر از عکس‌های قابل توجه در این مسابقه، تصویر ثبت شده از یک قورباغه درختی توسط عکاس چینی، «مینگ‌هوی یوان» است. این قورباغه در جنوب چین توسط این عکاس شکار شده و توانسته عکس جذابی از آن بگیرد.

نگاه از روزنه

در ادامه نگاهی به بهترین تصاویر مسابقه عکاسی هنر ماکرو ۲۰۲۰ خواهیم داشت:

رشته کوه گلبرگ‌های لاله
خودنمایی
شکوفه گردابی
نگاه
ساختار برگ
سوسن رنگین کمانی
می‌توانی کلاهت را برداری
آرزوهای در حال پرواز
سنبل پس از باران
گل هویج وحشی در بعدازظهر
شکارچی
پروانه‌های لاجوردی روی نعناع سیب
جواهرات
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی