ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مدیرعامل آئودی: تسلا 2 سال از سایر خودروسازان جلوتر است

مدیرعامل جدید شرکت آئودی اعتقاد دارد که شرکت تسلا در زمینه خودروهای برقی و رانندگی خودران جلوتر از دیگر بازیگران اصلی صنعت خودروسازی جهان است و به همین دلیل شرکت او باید تلاش بیشتری برای ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰

مدیرعامل جدید شرکت آئودی اعتقاد دارد که شرکت تسلا در زمینه خودروهای برقی و رانندگی خودران جلوتر از دیگر بازیگران اصلی صنعت خودروسازی جهان است و به همین دلیل شرکت او باید تلاش بیشتری برای کاهش فاصله با تسلا کند.

مارکوس دویسمن (Markus Duesmann) که در تاریخ 1 آپریل سال 2020 سکان هدایت شرکت آئودی را بر عهده گرفته است اعتقاد دارد که شرکت ایلان ماسک به اندازه 2 سال در زمینه توسعه نرم افزار، رانندگی خودران و فن‌آوری باتری از شرکت آئودی جلوتر است.

آئودی

او در این رابطه می گوید:

محصولات شرکت تسلا توانایی بهره‌مندی از باتری‌های بزرگ تری را دارند زیرا اصولا خودروهای باتری محور هستند.

به همین جهت شرکت آئودی قصد دارد تا برنامه اختصاصی خود موسوم به Artemis را با سرعت بیشتری به جلو ببرد. این برنامه امکان توسعه و تحقیق سریع تر را برای متخصص‌های شرکت آئودی فراهم می کند. هدف این شرکت معرفی یک سیستم خودران کاملا جدید تا سال 2024 است.

مارکوس دویسمن در این رابطه می گوید:

Artemis تمامی توانمندی ما را در زمینه توسعه فن‌آوری های جدید و نوین به نمایش خواهد گذاشت. مسئله‌ای که تا پیش از این در شرکت ما سابقه نداشته است.

دویسمن به دنبال این است تا به فروش سالانه 40 هزار دستگاهی برند E-Tron تا پایان سال جاری میلادی دست پیدا کند. در حال حاضر آئودی توانسته به فروش 17 هزار دستگاه E-Tron در سال جاری میلادی دست یابد.

فعلا شاسی بلند E-Tron رتبه اول فروش شاسی بلندهای برقی را در اروپا به خود اختصاص داده و از پس رقبای سرسختی همچون تسلا مدل X، مرسدس بنز EQC و جگوار I-Pace برآمده است.

البته دویسمن اعتقاد دارد که کرونا ویروس سبب شده تا رشد صنعت خودروسازی حداقل تا سال 2022 و حتی 2023 به تعویق بیفتد.

گروه فولکس واگن به عنوان یک شرکت مادر برنامه جامع برقی سازی را برای زیرمجموعه های خود در نظر گرفته است و قرار است تا 75 مدل تمام برقی در سرتاسر این گروه خودروسازی به تولید در بیاید که 20 مدل آن برای شرکت آئودی خواهد بود. این هدف تا پایان سال 2025 محقق خواهد شد. با این وجود پروژه Artemis به صورت جدا از پروژه فولکس واگن به جلو خواهد رفت و در واقع پروژه یک بخش ویژه برای آئودی به منظور تولید محصولاتی با عملکرد بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sharifat
    sharifat | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    ما دو سال از فورد موقعی که اولین خودرو را ساخت جلوتریم

  • itachi
    itachi | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

    رودست ایلان ماسک نیامده و نخواهد آمد تلاش الکی نکنید

  • mehran gh
    mehran gh | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

    ما هم 100 سال عقب تر ، مونتاژ کاری میکنم با افتخار ، اون وقت تا سه سال آینده میرن پیش خرید میکنن تا خودمون رو اصلاح نکنیم همینیه که هست
    مملکت فلان و بهمدان...

مطالب پیشنهادی