ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۲
تکنولوژی

مدل 4G آیفون ۱۲ اوایل ۲۰۲۱ با قیمت ۸۰۰ دلار از راه می‌رسد

اپل احتمالا ماه آینده میلادی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند، اما تمام آن‌ها به صورت همزمان وارد بازار نخواهند شد و کاربران مدل 4G نسخه پایه را می‌توانند اوایل سال آینده میلادی خریداری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

اپل احتمالا ماه آینده میلادی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند، اما تمام آن‌ها به صورت همزمان وارد بازار نخواهند شد و کاربران مدل 4G نسخه پایه را می‌توانند اوایل سال آینده میلادی خریداری کنند.

طبق یادداشتی که اخیرا تحلیلگران «Wedbush Securities» منتشر کرده‌اند، اپل احتمالا نسخه ارزان قیمت آیفون ۱۲ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G را وارد بازار خواهد کرد. در حالی که ابتدا تحلیلگران به عرضه نسخه 4G و 5G گوشی‌های جدید اپل در پاییز اشاره کرده بودند، در یادداشت عنوان شده با توجه به مشکلات زنجیره تامین قطعات در آسیا، مدل 4G اوایل سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

این امکان وجود دارد که مدل 4G آیفون ۱۲ بهمن ماه با قیمتی کمتر از مدل 5G وارد بازار شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده ولی پیش‌بینی می‌شود اپل این دستگاه را با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار وارد بازار کند.

آیفون ۱۲

به گفته تحلیلگران Wedbush Securities، اپل امسال قیمت گوشی‌های هوشمند خود را با وجود استفاده از مودم 5G افزایش نخواهد داد و قیمت آن‌ها مشابه با گوشی‌های سری آیفون ۱۱ خواهد بود. یکی از این تحلیلگران با نام «دنیل ایو» اعلام کرده:

«اپل با هدف افزایش مشتریان خود، قیمت آیفون‌های جدید را افزایش نمی‌دهد. علاوه بر این شاهد رکورد اقتصای به علت شیوع ویروس کرونا هستیم و آن‌ها نباید قیمت‌ را تغییر دهند.»

در صورتی که سال آینده میلادی مدل 4G آیفون معرفی شود، نشان‌دهنده قصد اپل برای حضور پررنگتر در بازار گوشی‌های مقرون به صرفه و افزایش فروش محصولات خواهد بود. سال گذشته میلادی این کمپانی از گوشی آیفون ۱۱ با قیمت ۷۰۰ دلار رونمایی کرد که ۵۰ دلار ارزانتر از آیفون XR‌ با قیمت پایه ۷۵۰ دلار بود. آیفون ۱۱ در سه ماهه اول ۲۰۲۰ با شکست آیفون XR تبدیل به محبوبترین گوشی بازار شد. این شرکت همچنین اخیرا از نسل جدید آیفون SE‌ با قیمت ۴۰۰ دلار رونمایی کرده است.

اپل چند وقت پیش اعلام کرد به علت شیوع کووید-۱۹، گوشی‌های جدید خود را نسبت به سال‌های گذشته چند هفته دیرتر وارد بازار می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در ابعاد مختلف و با طراحی مشابه آیپد پرو جدید در اختیار خریداران قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    الان ما اینقدر فقیر شدیم که 800 دلار هم برامون زیاده!!

    • نیما
      نیما | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

      یه چیزی باید ارزش داشته باشه تا براش پول بدی

      • noisymind
        noisymind | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

        بله ولی اون ور دنیا با یک هفته کار کردن میتونی پولش رو بدی ولی اینجا ...

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    800 دلار ! برای گوشی 4g

مطالب پیشنهادی