ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۰ اولترا معرفی شد؛ شارژ سریع ۱۲۰ واتی و زوم ۱۲۰ برابری

شیائومی یک دهه پیش فعالیت خود را در چین آغاز کرد و حالا در دهمین سال حضور خود در بازار، از یک پرچمدار جدید رونمایی کرده است. شیائومی می ۱۰ اولترا به دوربین قدرتمندی مجهز ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۷

شیائومی یک دهه پیش فعالیت خود را در چین آغاز کرد و حالا در دهمین سال حضور خود در بازار، از یک پرچمدار جدید رونمایی کرده است. شیائومی می ۱۰ اولترا به دوربین قدرتمندی مجهز شده و از فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اولین گوشی سری اولترا شیائومی در مقایسه با گوشی می ۱۰ پرو بهبودهای زیادی مانند نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ واتی را تجربه کرده است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری قرار گرفته که در کنار آن سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

شیائومی می ۱۰ اولترا از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED‌ با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و خروجی رنگ ۱۰ بیتی بهره می‌برد. این نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از استاندارد +HDR 10 پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. حفره درون صفحه نمایش این دستگاه دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر آن عملکرد بهتری در مقایسه با محصولات قبلی دارد.

شیائومی می ۱۰ اولترا

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال است که توسط دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری همراهی می‌شود. کاربران می‌توانند توسط این دوربین‌ها ویدیوی 8K ضبط کنند. این دستگاه به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید با فاصله کانونی ۱۲ میلی‌متری و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری نیز مجهز شده است.

شیائومی می ۱۰ اولترا

شیائومی این گوشی هوشمند خود را به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز کرده و آن را در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رساند. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده «LiquidCool 2.0» بهره می‌برد که با توجه به پشتیبانی آن از فناوری شارژ فوق سریع، اهمیت بالایی دارد.

شیائومی می ۱۰ اولترا

شیائومی می ۱۰ اولترا به سریعترین فناوری شارژ این کمپانی یعنی ۱۲۰ واتی Mi Turbo Charge مجهز شده که باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در مدت ۲۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌کند. باتری مورد استفاده در این دستگاه لیتیوم یونی مبتنی بر گرافین بوده که اولین گوشی شیائومی با این ویژگی محسوب می‌شود. شیائومی وعده داده که پس از ۸۰۰ چرخه شارژ، ۹۰ درصد ظرفیت باتری باقی می‌ماند.

شیائومی می ۱۰ اولترا

این گوشی هوشمند از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و توسط آن باتری دستگاه تنها در مدت ۴۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. این دستگاه که از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند، در رنگ‌های مشکی و نقر‌ه‌ای وارد بازار می‌شود که جنس پنل پشتی هردوی آن‌ها سرامیکی است. علاوه بر این رنگ‌ها، نسخه شفاف این محصول شیائومی نیز به صورت محدود وارد بازار خواهد شد.

شیائومی می ۱۰ اولترا در نسخه پایه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۷۶۰ دلار دارد و بالاترین مدل آن با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۰۵ دلار به فروش می‌رسد. خریداران از تاریخ ۲۶ مرداد در کشور چین به این دستگاه دسترسی خواهند داشت و انتظار می‌رود شیائومی در مراسمی این گوشی هوشمند را برای بازار جهانی نیز معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • keep quiet
    keep quiet | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    فوق العاده، پولم جور بشه حتما میگیرم.

  • E.A
    E.A | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    بیست پنج تومن علل حساب باید قیمت گذاشت روش تا ببینیم بیشترم میشه یا ن

  • MATELF
    MATELF | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    عاخ عاخ شیائومی داره چکار میکنه

  • PesarKermani
    PesarKermani | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    نسبت به قدرت و امکاناتش مثل دوربین و شارژ 120 واتی بنظرم قیمت خوبی داره و ارزش خرید داره ولی از طرف دیگه قیافه دلچسبی نداره
    بنظرم باید صبر کرد بیاد ایران ببینیم برچسب چند ده میلیونی? میخوره که بفهمیم ارزش خرید داره یا نه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی