ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و برخی مشخصات هواوی واچ فیت فاش شد

هفته پیش گزارشی منتشر شد که از ساخت ساعت هوشمند جدیدی به نام «واچ فیت» (Watch Fit) توسط هواوی خبر می‌داد. حال تصاویر، برخی مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این محصول فاش شده است. همانطور که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

هفته پیش گزارشی منتشر شد که از ساخت ساعت هوشمند جدیدی به نام «واچ فیت» (Watch Fit) توسط هواوی خبر می‌داد. حال تصاویر، برخی مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این محصول فاش شده است.

همانطور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید، هواوی واچ فیت از نمایشگر مستطیلی برخوردار است که احتمالاً از نوع AMOLED با ابعاد ۱.۶۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل خواهد بود. آنطور که گزارش شده این محصول از سنسورهای نور محیطی برای تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر بهره‌مند است.

هواوی واچ فیت از درجه بندی 5ATM پشتیبانی می‌کند، بنابراین در برابر فشار آب تا عمق ۵۰ متری و همچنین غوطه‌ور شدن و پاشیده شدن آب مقاومت نشان خواهد داد. شارژدهی باتری آن ۱۰ روز اعلام شده و با سیستم عامل اندروید 5.0 و iOS 9.0 به بعد سازگار است. از دیگر قابلیت‌های قابل توجه این محصول می‌توان به GPS، شتاب‌سنج و فشارسنج داخلی اشاره کرد.

هواوی واچ فیت قابلیت پایش خواب و فعالیت‌های ورزشی را دارد و با نگاه به قسمت پشتی آن می‌توان به وجود سنسور ضربان قلب پی برد. آن‌طور که منبع ادعا می‌کند این محصول توانایی پایش فعالیت‌هایی مثل پیاده‌روی، دویدن، شنا و همچنین دوچرخه سواری ثابت و معمولی را هم دارد.

تصویر منتسب به هواوی واچ فیت

در سمت راست کیس این ساعت هوشمند دکمه بیضی شکل فیزیکی و یک حفره که احتمالاً مربوط به میکروفن است به چشم می‌خورند.

طبق آنچه در گزارش نوشته شده هواوی واچ فیت ماه سپتامبر (شهریور یا مهر) با قیمت ۱۴۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد، بنابراین ممکن است هواوی از آن در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ که اواسط شهریور ماه در برلین برگزار می‌شود رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی