ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پیکسل ۵ با اسنپدراگون 765G‌ رویت شد؛ منتظر گوشی پرچمدار نباشید

گوگل کمتر از دو هفته پیش از گوشی پیکسل 4a رونمایی کرد و از عرضه پیکسل ۵ با پشتیبانی از شبکه 5G در پاییز خبر داد. حالا گوگل پیکسل ۵ با پردازنده‌ای میان‌رده در یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

گوگل کمتر از دو هفته پیش از گوشی پیکسل 4a رونمایی کرد و از عرضه پیکسل ۵ با پشتیبانی از شبکه 5G در پاییز خبر داد. حالا گوگل پیکسل ۵ با پردازنده‌ای میان‌رده در یک بنچمارک مشاهده شده است.

گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که نسل بعدی گوشی‌های پیکسل به عنوان پرچمدار وارد بازار نخواهند شد و فاقد چیپست‌های سری ۸ کوالکام خواهند بود. اخیرا گوشی پیکسل ۵ در سایت AI-Benchmark رویت شده و شنیده‌های قبلی را تایید می‌کند. در این لیست این گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه ۸ گیگابایت رم و چیپست میان‌رده اسنپدراگون 765G به چشم می‌خورد.

طبق این بنچمارک، گوشی آینده گوگل عملکرد پایینتری نسبت به گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ دارد، با این حال اختلاف چندانی میان آن‌ها به چشم نمی‌خورد. گوشی گوگل پیکسل ۵ در این بنچمارک به امتیاز ۳۹.۴ دست پیدا کرده، در حالی که پیکسل ۴ و ۴ XL به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۳۹.۶ و ۳۹.۵ شده‌اند.

گوگل پیکسل ۵

شایعات به استفاده از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با امکان پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در گوشی آینده گوگل اشاره می‌کنند که احتمالا سامسونگ و BOE‌ آن را تامین خواهند کرد. در حالی که شایعات به رونمایی از این محصول در ماه اکتبر اشاره کرده‌اند، گوگل بدون تایید تاریخ دقیقی از عرضه این دستگاه به همراه پیکسل 4a 5G در پاییز سال جاری خبر داده است.

گوگل اخیرا از جدیدترین گوشی میان‌رده خود یعنی پیکسل 4a رونمایی کرده. این دستگاه از صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و گوگل آن را به چیپست اسنپدراگون 730G مجهز کرده که قدرت کمتری نسبت به اسنپدراگون 765G دارد.

گوگل پیکسل 4a به دوربین اصلی تکی ۱۲.۲ مگاپیکسلی مجهز شده و تنها در یک نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی