ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تجربه دو روز طبیعت‌گردی با دوربین هواوی P40 پرو [تماشا کنید]

کافی است هواوی P40 پرو را در دست بگیرید تا در اولین نگاه متوجه شوید مهم‌ترین ویژگی این دستگاه، ماژول دوربین چندگانه آن است. کمی که با آن کار کنید به‌سرعت پی می‌برید با یک ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵

کافی است هواوی P40 پرو را در دست بگیرید تا در اولین نگاه متوجه شوید مهم‌ترین ویژگی این دستگاه، ماژول دوربین چندگانه آن است. کمی که با آن کار کنید به‌سرعت پی می‌برید با یک هیولا طرف هستید و ویژگی‌های متنوع آن نیازمند توجه دقیق‌تر شما هستند. از همین سو و برای آزمودن دوربین و باتری گوشی P40 پرو هواوی، تصمیم گرفتیم به دل طبیعت بزنیم و تجربه سفر را تمام و کمال با دوربین این گوشی به شما نشان دهیم. این ویدیو را در ادامه می‌بینید که به‌طور کامل با P40 پرو ضبط شده است.

تجربه استفاده از هواوی P40 پرو در این سفر با بالا و پایین‌هایی همراه بود که در ویدیو به آن‌ها اشاره شده. ولاگرهایی که نمی‌خواهند یک دوربین DSLR بزرگ به دست گرفته و حین تردد در شهر یا طبیعت‌گردی از خودشان و تجربه‌شان فیلم بگیرند، می‌توانند روی کیفیت دوربین P40 پرو برای ثبت تصاویری باکیفیت حساب باز کنند. اگر هم عکاس حرفه‌ای هستید و نمی‌خواهید دوربین گوشی‌تان معمولی و عادی باشد، باز هم نتایج نشان می‌دهند که P40 پرو احتمالاً مناسب‌ترین انتخاب شماست.

هواوی P40 پرو

باتری گوشی در این مدت و پس از استفاده‌های سنگین یک بار به انتها رسید. در واقع آنقدر گوشی روی حالت تایم‌لپس ماند تا اینکه از هوش رفت و با شارژ دوباره، ادامه طبیعت‌گردی در دل جنگل و آبشارها، چندین ساعت فیلم‌برداری، یک تایم‌لپس سه ساعته دیگر و آزمودن فیلترهای متعدد گوشی تا بازگشت به تهران به نیمه‌ها رسید. بنابراین از بابت عمر باتری هم خیلی نگران نباشید و وقتی گوشی را با باتری کامل از شارژ کشیدید، آماده ماجراجویی باشید.

فیلترهای متعدد لایکا، برای علاقه‌مندان به عکاسی یک ویژگی منحصربه‌فرد خواهد بود. اگر تجربه کار با نرم‌افزارهای ویرایش عکس را ندارید یا نمی‌دانید چطور عکسی که گرفته‌اید را زرق و برق بدهید، کافی است از همان ابتدا با فیلترهای لایکا عکس‌برداری کنید و جزئیات کار را به گوشی و هوش مصنوعی پیشرفته آن بسپارید. بررسی کامل این گوشی را هم می‌توانید در دیجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    به به? ? ?

مطالب پیشنهادی