ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

می ۱۰ اولترا در صدر لیست DxOMark؛ بالاتر از پرچمدارهای هواوی و سامسونگ

شیائومی می ۱۰ اولترا که اخیرا معرفی شده، در بررسی DxOMark توانسته امتیاز کلی ۱۳۰ را بدست آورد و تبدیل به بهترین دوربین از نگاه این سایت شود. در بررسی صورت گرفته، سایت DxOMark عملکرد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

شیائومی می ۱۰ اولترا که اخیرا معرفی شده، در بررسی DxOMark توانسته امتیاز کلی ۱۳۰ را بدست آورد و تبدیل به بهترین دوربین از نگاه این سایت شود.

در بررسی صورت گرفته، سایت DxOMark عملکرد هرکدام از سنسورها را به صورت جداگانه و در شرایط مختلف مورد بررسی قرار داده که البته در آن‌ها خبری از حالت شب نیست. در این بررسی مشکل بزرگی در دوربین می ۱۰ اولترا به چشم نمی‌خورد. دوربین اصلی و دوربین تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری می‌توانند تصاویر فوق العاده‌ای بگیرند، با این حال دوربین پریسکوپی و اولترا واید این دستگاه باعث شده‌اند که بالاتر از رقبا قرار بگیرد.

دوربین اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی شیائومی با فاصله کانونی ۱۲ میلی‌متری تبدیل عریض‌ترین دوربین مورد بررسی DxOMark شده و توانسته عملکرد بهتری نسبت به دوربین اولترا واید ۱۳ میلی‌متری گلکسی S20‌ اولترا داشته باشد. تصاویر این دوربین در مقایسه با رقیب خود جزئیات بیشتر و نویز کمتری دارد و همچنین از فوکوس خودکار بهره می‌برد.

می ۱۰ اولترا

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۴۸ مگاپیکسلی Quad-Bayer با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز است که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری، دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابری و سنسور اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

شیائومی می ۱۰ اولترا در بخش عکاسی موفق به کسب امتیاز ۱۴۲ شده و امتیاز آن در بخش فیلمبرداری برابر ۱۰۶ است. از نگاه DxOMark، دوربین این دستگاه در اکثر مواقع نویز کمی دارد و عملکرد حالت بوکه بی‌نظیر نیست. از نقاط قوت این دوربین می‌توان به وایت بالانس دقیق و دامنه دینامیک بالا و نوردهی مناسب در شب اشاره کرد.

در بخش فیلمبرداری نیز دوربین این گوشی هوشمند وایت بالانس دقیقی دارد و لرزشگیر آن در شرایط نوری مناسب عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد، با این حال دامنه دینامیک آن کمی محدود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Arian25
    Arian25 | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    الان برای اسم گوشی سامسونگ میتونه از شیائومی شکایت کنه؟

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    دوربین گوشی فقط دوربین سری های پرو از میت
    من میت ۲۰ پرو داشتم همزمان همسرم ، نوت ۱۰ پلاس ... انصراف میت ۲۰ پرو بهتر بود... الان هم میت ۳۰ پرو دارم که دیگه حرفی نمی‌مونه در هر هیچ مورد فقط حیف مشکل تحریم گوگل سرویس واقعا داره عذابم میده ....

  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    منتظر میت ۴۰ باشید بیاد یه سروصدایی به پا کنه? ?

    • hassan13766
      hassan13766 | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

      هنوز p40 pro plusو تست نگرفتن

  • Phone
    Phone | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    ایول شیاومی تو خوابم نمیدیدم یه همچین روزی رو امید وارم میت چهل بتواند دوباره مقام اول رو بیاره ولی می تن اولترا....... عجب چیزیه

مطالب پیشنهادی