ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترافیک مصرفی حضور در هیات‌های آنلاین برای کاربران رایگان خواهد بود

ساترا، وزارت ارتباطات و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف همگرایی برای اجرای طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» در محرم 99 تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در این طرح قرار شده تا اینترنت رایگان برای حضور در هیات‌های آنلاین ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰

ساترا، وزارت ارتباطات و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف همگرایی برای اجرای طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» در محرم 99 تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در این طرح قرار شده تا اینترنت رایگان برای حضور در هیات‌های آنلاین لحاظ شود و از ۹۳ هزار هیات دعوت شده تا در این طرح شرکت کنند.

رئیس ساترا با اشاره به شرایط متفاوت کنونی کشور تاکید کرده برگزاری مراسم عزاداری محرم ۹۹ در فضای مجازی می‌تواند همگرایی بیشتری را شکل بدهد. به گفته «صادق امامیان» تجربه برگزاری هیات آنلاین پیش‌تر نیز انجام شده: «خوشبختانه در شرایط کنونی متولیان امر از جمله وزارت ارتباطات، سازمان تبلیغات، شرکت مخابرات، اپراتورها و... عزم خود را جزم کرده و برای برگزاری هرچه بهتر مراسم محرم به صورت آنلاین و با ارائه اینترنت رایگان در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر پیش‌قدم شده‌اند.»

امامیان تاکید کرده که صدا و سیما یکی از همکاران اصلی این طرح خواهد بود و در بحث تبلیغات و هدایت مردم به سمت این فضا و معرفی هیئات و رسانه‌ها ورود خواهد کرد. به گفته امامیان اجرای درست این طرح چالش‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت: «از جمله اینکه چگونه از ارائه تصویر بد از هیئات در پلتفرم‌ها جلوگیری کنیم. هدف ما نمایش هیئت‌های الگو است و باید از بروز حواشی در این خصوص پیشگیری کنیم. همچنین پهنای باند مصرفی رایگانی که برای این هیات‌ها در نظر گرفته شده نباید موجب افت کیفیت شود که به دنبال راهکاری برای این موضوع هستیم.»

«حمید فتاحی» معاون وزیر ارتباطات با اشاره به برگزاری مراسم‌ها و هیات‌های آنلاینی که این وزارتخانه در ایام ماه رمضان و هنگام شیوع ویروس کرونا انجام داده بود، خبر داد که بیش از ۳ میلیون نفر از این فضاهای مجازی در آن زمان استفاده کرده بودند: «این موضوع، ظرفیت خوبی برای تولید محتوای داخل در حوزه معارف اسلامی است که با کمک شبکه ملی اطلاعات این نیاز برآورده خواهد شد.»

پیش‌تر سایت‌هایی چون هیات آنلاین با کمک وزارت ارتباطات در شب‌های قدر ماه رمضان چنین طرح مشابهی را ایجاد کرده بودند. در آن زمان فتاحی تاکید کرده بود که این سامانه ایجاد شده تنها مختص شب‌های قدر نیست و در آینده نیز از آن بهره‌برداری‌های مختلفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • forotan
    forotan | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    همون طوری که برای دانشجویان رایگان بود!

  • molavy
    molavy | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    باید ترافیک مصرفی سایت قمار آنلاین رو رایگان کنید تا یک عده خوش‌حال بشن
    وگرنه سامانه شاد و آموزشی مذهبی بیشتر اعصابشون رو خورد میکنه

  • حمید
    حمید | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    ??????

  • jim kabir
    jim kabir | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    ساندیس بدید
    نت رایگان بدید
    وام بدید
    کار بدید
    اخرش به هیچ جا نمیرسید

  • Hosi
    Hosi | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    طرف میره میشینه سریال های فیلیمو رو نگا میکنه ? باز تا یه ماه نت به فنا میره عین دوره ای که ترافیک رایگان دادن

مطالب پیشنهادی