ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شروع معاملات نماد «ونچر»؛ صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه با نماد «ونچر»، که پذیره‌نویسی آن در بهمن ماه سال گذشته انجام شد، اکنون در مرحله شروع معاملات نماد قرار گرفته است. آنطور که روابط عمومی گروه مالی فیروزه خبر ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه با نماد «ونچر»، که پذیره‌نویسی آن در بهمن ماه سال گذشته انجام شد، اکنون در مرحله شروع معاملات نماد قرار گرفته است.

آنطور که روابط عمومی گروه مالی فیروزه خبر می‌دهد، شروع معاملات نماد «ونچر» صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه از چند روز آینده آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ یکشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۳۹۹ از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس اقدام به خرید واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران نمایند.

ونچر با سرمایه‌ ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز بر صنعت خاص خواهد کرد. این صندوق برای اولین بار این فرصت را برای سرمایه‌گذاران بالقوه حقیقی و حقوقی کشور فراهم آورده که در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه گروه فیروزه مشارکت کنند.

سابقه سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه مالی فیروزه در بخش اینترنت و اقتصاد دیجیتال به اوایل دهه نود و همگام با توسعه زیرساخت‌های ملی در حوزه اینترنت کشور باز می‌گردد. گروه مالی فیروزه در کارنامه خود سرمایه‌گذاری‌های متعددی را در اکوسیستم استارتاپی کشور ثبت کرده و در تیم‌هایی همچون شیپور، الوپیک، داستان‌من سرمایه‌گذاری کرده است. ناگفته نماند همکاری‌های متعددی با بنگاه‌های ارزشمندی چون سرآوا (به‌عنوان مؤسس) و آواتک را دارد و در این گروه‌ها نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

از دیگر فعالیت‌های این گروه، تاسیس مرکز رشد کنترل‌تک به منظور پیاده‌سازی نمونه‌های موفق جهانی در مقیاس ملی و همچنین ارائه خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری به استارتاپ‌های موفقی همچون اسنپ، جیبیت، تخفیفان، الوپیک و شیپور بوده‌است.

اطلاعات و ضوابطی که این صندوق بر اساس این مفاد فعالیت خواهد کرد در اساسنامه و امیدنامه آن درج شده است که از طریق این نشانی اینترنتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است با توجه به قرار داشتن صندوق در مرحله تادیه ۱۰ درصدی، واحدهای خریداری شده در این مرحله تنها دربردارنده ۱۰ درصد از تعهد کلی سرمایه‌گذاری هستند و سهامدارانی که اقدام به خریداری این واحد‌ها می‌کنند می‌بایست در مرحله‌های آتی تادیه در سه سال آینده نسبت به پرداخت ۳ قسط ۳۰ درصدی دیگر در بازه‌های ۱۰ ماهه اقدام نمایند.

  • بیشتر بخوانید:

گفتگوی دیجیاتو با مدیرعامل گروه فیروزه؛ اکوسیستم استارتاپی، بورس و داستان سرآوا

گروه مالی فیروزه رسماً از سامانه فیروزه پلت رونمایی کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی