ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش Canalys از صادرات موبایل در آمریکا در فصل دوم ۲۰۲۰؛ اپل و سامسونگ در صدر

جدیدترین آمارهای یک شرکت تحقیقاتی نشان می‌دهد ۳۱.۹ میلیون گوشی در آمریکا در فصل دوم ۲۰۲۰ صادر شده است. اپل، سامسونگ و ال‌جی بزرگترین صادرکنندگان موبایل در این کشور در بازه یاد شده بوده‌اند. بر اساس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

جدیدترین آمارهای یک شرکت تحقیقاتی نشان می‌دهد ۳۱.۹ میلیون گوشی در آمریکا در فصل دوم ۲۰۲۰ صادر شده است. اپل، سامسونگ و ال‌جی بزرگترین صادرکنندگان موبایل در این کشور در بازه یاد شده بوده‌اند.

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی Canalys، صادرات گوشی در ایالات متحده در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش و در مقایسه با سال قبل ۵ درصد کاهش داشته است. میانگین قیمت گوشی موبایل در ایالات متحده ۵۰۳ دلار بوده که در قیاس با نیمه نخست ۲۰۲۰ ده درصد کاهش نشان می‌دهد.

Canalys تخمین می‌زند ۷۰ درصد از گوشی‌های صادر شده در ایالات متحده در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ ساخت چین بوده‌اند که ۱۰ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل افزایش داشته است. بر اساس آمارهای این شرکت از هر ۱۰ گوشی فروخته شده در آمریکا، ۷ گوشی ساخت اپل یا سامسونگ بوده است.

اپل با صادرات ۱۵ میلیون موبایل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، بزرگ ترین صادر کننده موبایل در آمریکا لقب گرفته و ۴۷ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفته است. سامسونگ با صادرات ۷.۴ میلیون گوشی و کسب ۲۳.۲ درصد از سهم بازار موبایل در این کشور در رده دوم قرار دارد.

ال جی که مدت هاست حضور کم فروغی در دنیای موبایل دارد، با صادرات ۳.۵ میلیون گوشی و به دست آوردن ۱۱ درصد از سهم بازار موبایل آمریکا در جایگاه سوم جا خوش کرده است. شرکت‌های لنوو و TCL با صادرات ۲.۲ و ۱.۳ میلیون گوشی در بازه یاد شده به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

به گفته «Vincent Thielke» تحلیلگر شرکت Canalys، دنیاگیری ویروس کرونا و همچنین کاهش قدرت خرید مردم مانع از افزایش فروش قابل توجه گوشی‌های 5G در سه ماهه دوم سال جاری میلادی شده است. علاوه بر این پوشش دهی محدود شبکه 5G در آمریکا سبب شده تا مردم این کشور همچنان خرید موبایل‌های 4G را ترجیح بدهند.

آیفون ۱۱ و آیفون SE جدید پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار آمریکا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ بوده‌اند. استقبال خریداران آمریکایی از سری گلکسی S20 سامسونگ چندان بالا نبوده اما گوشی‌های اقتصادی این سازنده کره‌ای مثل گلکسی A10e و A20 فروش بالایی را تجربه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی