ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iOS 13.6.1 و iPadOS را منتشر کرد؛ رفع باگ سبز شدن نمایشگر آیفون

اپل تقریباً یک ماه پس از انتشار iOS 13.6، آپدیت 13.6.1 و همچنین iPadOS 13.6.1 را برای تمام کاربران منتشر کرد. این بروزرسانی برخی از مشکلات مربوط به نوتیفیکیشن‌های اپ ردیابی تماس کرونا (Exposure Notifications) ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

اپل تقریباً یک ماه پس از انتشار iOS 13.6، آپدیت 13.6.1 و همچنین iPadOS 13.6.1 را برای تمام کاربران منتشر کرد. این بروزرسانی برخی از مشکلات مربوط به نوتیفیکیشن‌های اپ ردیابی تماس کرونا (Exposure Notifications) و همچنین باگ سبز شدن نمایشگر در برخی آیفون‌ها را رفع می‌کند.

اپل بروزرسانی‌های iOS 13.6.1 و iPadOS 13.6.1 را برای برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات جزئی در دسترس تمام کاربران قرار داده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات این نسخه این است که مشکل ظاهر شدن لایه سبز رنگ روی نمایشگر برخی از آیفون‌ها را برطرف می‌کند. این مشکل اواسط خرداد ماه امسال در برخی از مدل‌های آیفون 11 مشاهده شد و آنطور که اپل می‌گوید، به خاطر مدیریت نامناسب گرما بوده و حالا در آپدیت iOS 13.6.1 کاملاً برطرف شده است.

در ادامه برخی از مشکلاتی که آپدیت iOS 13.6.1 رفع می‌کند را ملاحظه می‌کنید:

  • رفع باگی که به خاطر آن فایل‌های سیستمی غیر ضروری حین کم بودن حافظه داخلی گوشی به شکل خودکار پاک نمی‌شدند
  • برطرف شدن مشکل مدیریت گرما که سبب ظاهر شدن لایه سبز رنگ روی نمایشگر می‌شد
  • رفع باگی که Exposure Notifications را برای برخی از کاربران غیرفعال می‌کرد

iOS 13.6.1 و iPadOS 13.6.1 هم اکنون برای تمام دستگاه‌هایی که با iOS 13 و iPadOS 13 سازگار هستند منتشر شده‌اند. برای نصب آخرین آپدیت‌های سیستم عامل روی آیفون، آیپاد تاچ و آیپد کافیست به قسمت Software Update در بخش Settings مراجعه کنید. برای نصب بروزرسانی شارژ باقی مانده دستگاه حداقل باید ۵۰ درصد باشد.

اپل اواخر تیر ماه امسال iOS 13.6 را با قابلیت Car Key منتشر کرد. این قابلیت یک کلید دیجیتالی بوده و کاربر به کمک آن می‌تواند درب خودروهایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند را قفل کرده و یا ماشین را روشن کند. این نسخه همچنین قابلیتی به نام News+ Audio را به آیفون‌ها آورد که کاربر بوسیله آن می‌تواند به پادکست‌ها و خبرهای گلچین شده گوش کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

    خداروشکر آیفون ایرانی نیست وگرنه تا الان زیر این پست ۸۰۰ تا کامنت میومد که "جنس ایرانی بدرد نمیخوره"

    • نیما
      نیما | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

      ولی ای کاش ایرانی ها هم میتونستن از لحاظ کیفیت هم رده اپل باشن البته باید حمایت بشه از تولید کنندگان ایرانی و قطعا پتانسیل پیشرفت رو دارن

مطالب پیشنهادی