ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو S1 پرایم معرفی شد؛ اسنپدراگون ۶۶۵ و ۸ گیگابایت رم

ویوو از جدیدترین گوشی خود به نام «S1 پرایم» رونمایی کرد. این محصول با چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از هم اکنون به قیمت ۲۸۵ دلار به بازار عرضه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

ویوو از جدیدترین گوشی خود به نام «S1 پرایم» رونمایی کرد. این محصول با چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از هم اکنون به قیمت ۲۸۵ دلار به بازار عرضه شده است.

ویوو S1 پرایم از نمایشگر ۶.۳۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی‌ پلاس (۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ برخوردار است. بریدگی U شکل بالای نمایشگر از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل ۱.۰ میکرون پذیرایی می‌کند.

روی پنل پشتی ویوو S1 پرایم ماژول لوزی شکل دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که درون آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج با ضریب اف ۲.۴ قرار گرفته‌اند.

قلب تپنده ویوو S1 پرایم چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۵ است که در کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی وظایف پردازشی را بر دوش می‌کشد. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و از نوع UFS 2.1 بوده و به کمک کارت حافظه micro-SD می‌توان ظرفیت آن را ارتقاء داد. این موبایل از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی نیرو گرفته و توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰ و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ویوو S1 پرایم با رابط کاربری Funtouch 9.2 مبتنی بر اندروید ۹.۰ از هم اکنون در رنگ‌های مشکی و آبی به قیمت ۲۸۵ دلار قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ehsan
    ehsan | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

    خیلی گوشی اقتصادیه همش ۲۸۸ دلار

  • shahram
    shahram | ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

    چه فایده ما تو ایران از همه چی محرومیم هیچ کدوم از این گوشی‌ها یا وارد ایران نمیشه یا اگه بشه اینقدر گرونه که هر کسی نمیتونه بخره

مطالب پیشنهادی