ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ گیمینگ ردمی G معرفی شد؛ پردازنده نسل دهم اینتل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز

ردمی از لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ ردمی G با قیمت پایه ۷۶۰ دلار وارد بازار می‌شود و بالاترین مدل آن ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. لپ تاپ گیمینگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

ردمی از لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ ردمی G با قیمت پایه ۷۶۰ دلار وارد بازار می‌شود و بالاترین مدل آن ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G به صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچی با حاشیه‌های بسیار کم مجهز شده که نتیجه آن، انتقال وبکم به حاشیه بخش پایینی نمایشگر است. مهمترین ویژگی پنل مورد استفاده در این لپ تاپ، رفرش ریت ۱۴۴ هرتز آن است. رزولوشن این صفحه نمایش بدون توجه به مدل برابر 1080p است و به صورت ۱۰۰ درصد sRGB را پوشش می‌دهد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G

این محصول در نسخه پایه به پردازنده اینتل Core i5-10200H و کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1650 مجهز شده که قیمتی برابر ۷۶۰ دلار دارد. با پرداخت مبلغ ۹۰۰ دلار به پردازنده اینتل Core i5-10300H و کارت گرافیک GTX 1650 Ti دست پیدا می‌کنید. در بالاترین مدل که قیمتی برابر ۱۰۰۰ دلار دارد، این دستگاه از پردازنده اینتل Core i7-10750H و کارت گرافیک GTX 1650 Ti بهره می‌برد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G

این محصولات از فناوری G-Sync پشتیبانی نمی‌کنند و قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار چین است و احتمالا در صورت عرضه جهانی، با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو خواهیم شد. با وجود سخت افزار تقریبا قدرتمند، ردمی باتری کوچکی را برای این محصول خود درنظر گرفته. این لپ تاپ گیمینگ به باتری ۵۵ وات ساعتی مجهز شده که حداکثر ۵.۵ ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G

با وجود اینکه لپ تاپ گیمینگ ردمی G ضخامت کمی دارد، از سیستم خنک کننده بزرگی شامل دو فن و سه لوله حراتی مجزا می‌برد. در اطراف این لپ تاپ خروجی‌های هوا قرار گرفته و در پشت آن‌ نیز دو دریچه دیگر به چشم می‌خورد.

این لپ تاپ طراحی جذابی دارد و از تاچ‌پد بزرگی بهره می‌برد. ردمی اطلاعاتی درباره جنس بدنه این محصول منتشر نکرده، با این حال انتظار می‌رود بخش بزرگی از بدنه با پلاستیک ساخته شده باشد. لپ تاپ گیمینگ ردمی G از ۲۷ مرداد وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • aminaj
    aminaj | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

    ارزش خرید بالایی داره

  • afg
    afg | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

    این دیروز پریروز مفرفی شد

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

    الان این پردازنده قوی تره یا i7 9750h ???

    • Modav
      Modav | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

      این

مطالب پیشنهادی