ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه الکامپ در ماه‌های پایانی سال برگزار می‌شود

ستاد اجرایی بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ اعلام کرد با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان وجود دارد، تاريخ برگزاری نمايشگاه الكامپ به ماه‌های پايانی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۹

ستاد اجرایی بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ اعلام کرد با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان وجود دارد، تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری موکول می‌شود.

ستاد اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، از «استقبال دلگرم‌کننده شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌های دولتی» تشکر کرده و گفته که این استقبال منجر به پیش ثبت نامی برای بیش از ٣٠ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و ٧٠٠ شرکت کننده شد. حال این ستاد اعلام کرده که نمایشگاه در روزهای پایانی سال برگزار می‌شود.

ستاد اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در بیانیه رسمی که پیرامون این خبر منتشر کرده از فعالین حوزه فناوری و اطلاعات برای این تعویق پوزش خواسته است. در پایان این بیانیه درباره زمان برگزاری نمایشگاه اطلاع رسانی شده است: «ستاد اجرایی الکامپ با پایش شرایط، اولویت خود را برگزاری نمایشگاه با ایمن‌ترین روش‌های ممکن اعلام و زمان جدید و نحوه برگزاری به محض آماده شدن به اطلاع علاقه‌مندان توسعه فضای فناوری اطلاعات ایران خواهد رسید.»

الکامپ بیست‌وششم براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود در ابتدای امر اواخر تیر ماه سال جاری برگزار شود. شیوع کرونا اما باعث شد که در اردیبهشت ماه اعلام شود که برگزاری این رویداد به اواخر تابستان یعنی  ۲۸ تا ۳۱ شهریور موکول شده است؛ زمانی که حالا با شیوع جدید موج کرونا در کشور بار دیگر به زمانی نامعلوم تمدید شده است.

این اتفاق برای بسیاری از رویدادها و نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های جهانی رخ داده و تقریبا برپایی تمامی نمایشگاه‌های مهم یا به زمان نامعلومی موکول شده‌اند یا به صورت آنلاین برگزار شده‌اند؛ البته به نظر می‌رسد برگزارکنندگان الکامپ چندان به برپایی آنلاین این رویداد اعتقاد ندارند. «محمدباقر اثنی عشری»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که متولی برگزاری این نمایشگاه است در این‌باره به دیجیاتو گفته بود:

«این احتمال وجود دارد که بخش‌هایی مانند «الکام استارز» آنلاین باشد. برای برگزاری آنلاین نمایشگاه‌ها، هنوز تجربه جهانی در این رابطه وجود ندارد و فعلا در حال فکر کردن در این رابطه هستیم تا ببینیم دقیقاً چه کاری می‌توان انجام داد، تا جایگزین نسبتاً مناسبی داشته باشیم. به هر حال هیچ‌چیز جایگزین نمایشگاه حضوری نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی