مستند زندگی دیوید بکهام سورپرایز بزرگ او برای طرفدارانش

مستند زندگی دیوید بکهام سورپرایز بزرگ او برای طرفدارانش

مستند زندگی دیوید بکهام در دست ساخت است. دیوید بکهام با دو غول وی‌او‌دی (شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) وارد معامله شده. خبرها حاکی از آن است که دیوید بکهام، یکی از اسطوره‌های پرآوازه‌ی بریتانیایی در دنیای فوتبال، با دو غول تلویزیون اینترنتی، یعنی نتفلیکس و آمازون، در حال مذاکره است.

مستند زندگی دیوید بکهام

او گفته مینی‌سریال زندگی مایکل جردن با اسم «رقص آخر» بسیار برایش الهام‌بخش بوده است؛ مینی‌سریالی مستند و ده قسمته که حاصل همکاری شبکه‌ی اینترنتی نتفلیکس و ای‌اِس‌پی‌اِن فیلمز، کمپانی تولید فیلم ورزشی، بوده و سال گذشته پخش شد. مستند رقص آخر به فصل آخر بازی مایکل جوردن در تیم بسکتبال شیکاگو بولز پرداخت و همچنین نگاهی به زندگی حرفه‌ای او داشت.

مستند زندگی دیوید بکهام
مستند (رقص آخر) به زندگی حرفه‌ای مایکل جردن پرداخته

مراحل پیش‌تولید مستند زندگی دیوید بکهام هم‌اکنون کلید خورده و او نیز در حال مذاکره با نتفلیکس و آمازون است. روزنامه‌ی بریتانیایی دِ سان در مورد ساخت مستند زندگی دیوید بکهام در گزارشی نوشته: «این موضوع برای دیوید بسیار هیجان‌انگیز بوده و مدتی است که قصد انجامش را داشته. قرار است در این فیلم تصاویر و ویدیوهای دیده‌نشده از دیوید بکهام به نمایش عموم گذاشته شود.» در این گزارش همچنین اشاره شده که: «زندگی دیوید بکهام پس از خداحافظی او از دنیای فوتبال، خصوصاً نحوه‌ی شکل‌گیری تیمش در میامی، از دیگر موضوعات این فیلم خواهد بود اما به زندگی خصوصی او نیز پرداخته خواهد شد.»

مستند زندگی دیوید بکهام

روزنامه‌ی سان همچنین از اشتیاق خانوادگی آن‌ها نوشته: «تمام اعضای خانواده‌اش برای چنین رخدادی لحظه‌شماری می‌کنند و همه امیدوارند مستند زندگی دیوید بکهام به زودی ساخته شود.» خانواده‌ی بکهام پس از همه‌گیری ویروس کرونا و قرنطینه‌ی در پی آن بیشتر وقتشان را در خانه‌شان واقع در کاست‌وُلدز (منطقه‌ای در جنوب غربی انگلستان) می‌گذرانند اما اخیراً به منطقه‌ی پولیا در ایتالیا سفر کرده‌اند پسر بزرگشان، بروکلین، نیز به آن‌ها پیوسته.

مستند زندگی دیوید بکهام
بروکلین بکهام به همراه نامزدش نیکولا پلتز

بروکلین چندی پیش در صفحه‌ی شخصی اینستاگرامش اعلام کرد که قرنطینه را در نیویورک با دوست خود به اسم نیکولا پلتز گذرانده و حالا قصد دارد با او ازدواج کند، خبری که خانواده و به‌خصوص پدر و مادرش را به تکاپو انداخته تا عروسی مجللی برای وی برگزار کنند. حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که در ویکتوریا و دیوید بکهام قصد دارند تاریخی را برای مراسم ازدواج پسرشان معین کنند که شاهزاده هری و همسر او، مگان مارکل بتوانند در این مراسم شرکت کنند. از سویی دیگر نیز گمانه‌زنی‌هایی سر زبان‌ها افتاده که سِر التون جان، که پدر معنوی بروکلین نیز به حساب می‌آید، در این جشن عروسی حضور خواهد داشت. التون جان از نزدیکان شاهزاده هری و همسرش به شمار می‌آید و در مراسم عروسی این دو چهار آهنگ خود را اجرا کرد.

مستند زندگی دیوید بکهام
دیوید و ویکتوریا بکهام رابطه‌ی بسیار نزدیکی با خانهواده‌ی سلطنتی دارند

یکی از نزدیکان خانواده‌ی بکهام نیز به روزنامه‌ی سان گفته: «مراسم ازدواج بروکلین به لطف روابط بسیار گسترده‌ی مادر و پدرش یکی از پرستاره‌ترین مراسم‌ها خواهد شد. این اتفاق آنقدر سریع رخ داده که ویکتوریا و دیوید عجله‌ی بسیاری برای دعوت از اطرافیانشان دارند.»

 

دیگر مطالب خواندنی:

واکنش دیوید بکهام و همسرش به خبر نامزدی پسرشان بروکلین با نیکولا پلتز

پس از ۲۱ سال زندگی مشترک، دیوید بکهام از روزی که عاشق ویکتوریا شد می گوید

فصل ششم سریال Peaky Blinders با حضور دیوید بکهام ساخته خواهد شد؟

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود