ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی‌بوک ایر ۱۳ با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

بعد از آنکه شیائومی سری لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۶  اینچی ردمی‌بوک را با تجهیز به نسل دهم پردازنده‌های اینتل و کارت‌های گرافیک انویدیا MX350 به‌روزرسانی کرد، نسل جدید نسخه ۱۳ اینچی ردمی‌بوک ایر با پردازنده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳

بعد از آنکه شیائومی سری لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۶  اینچی ردمی‌بوک را با تجهیز به نسل دهم پردازنده‌های اینتل و کارت‌های گرافیک انویدیا MX350 به‌روزرسانی کرد، نسل جدید نسخه ۱۳ اینچی ردمی‌بوک ایر با پردازنده نسل دهم اینتل هم معرفی شد.

شاخص‌ترین جنبه ظاهری این لپ‌تاپ‌های جدید، بدنه کاملا فلزی و جذاب آنهاست که به شدت سبک بوده و در تمام مدل‌ها تنها ۱.۰۵ کیلوگرم وزن دارد. ضخامت بدنه در حالت بسته هم نهایتا به ۱۲.۹۹ میلی‌متر می‌رسد.

همانطور که از نامش پیداست، ردمی‌بوک ایر نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصاویر ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد. این صفحه نمایش به طور صددرصدی از طیف رنگی sRGB پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت را به ارمغان می‌آورد که برای استفاده در زیر نور خورشید نسبتا مناسب خواهد بود. این نمایشگر همچنین از قابلیت DC Dimming (تنظیم روشنایی با توجه به مقدار نیروی قابل تامین) هم پشتیبانی می‌کند.

شیائومی برای این مدل از لپ‌تاپ‌های ظریف و باریکش از نسل دهم پردازنده‌های Core i5 با فرکانس حداکثری ۴.۵ گیگاهرتز استفاده کرده که با رم‌های ۸ یا ۱۶ گیگابایت و SSD داخلی ۵۱۲ گیگابایتی همراه خواهد بود. ردمی‌بوک ایر از باتری ۴۱ وات‌ساعتی برخوردار بوده که سازندگان مدعی هستند می‌تواند در طول روز تا ۸ ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این برای شارژ محصول از شارژر ۶۵ واتی USB-C استفاده خواهد شد.

این لپ‌تاپ به صورت پیش فرض به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز بوده، دارای دو درگاه USB-C برای اتصالات و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است، از نسل جدیدی Wi-Fi 6 و بلوتوث نسخه ۵.۱ پشتیبانی کرده و سیستم خنک‌کننده‌ای از جنس مس دارد.

گفتنی است ردمی بوک ایر ۱۳ در دو نسخه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD با قیمت ۴۸۹۹ یوان (تقریبا معادل با ۷۰۵ دلار) و نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD با قیمت ۵۱۹۹ یوان (تقریبا معادل با ۷۴۸ دلار) از تاریخ هفدهم آگوست، یعنی دوشنبه ۲۷ مرداد ماه راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehran Jafari
    Mehran Jafari | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    اگر گیزموجاینا رو مطالعه بفرمایید هیچ اشاره ای به کارت گرافیک مجزای این لپ تاب نکرده فکر میکنم فقط آن برد اینتل باش پردازنده گرافیکش

مطالب پیشنهادی