ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا در گلکسی S21 سنسور ToF را قربانی جک هدفون می‌کند

گفته می‌شود کمپانی سامسونگ قصد دارد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به پرچمدارانش برمی‌گرداند، در حالی که گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۲۰ و همچنین گلکسی اس۲۰ فاقد این ورودی بودند. علاوه بر این شنیده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

گفته می‌شود کمپانی سامسونگ قصد دارد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به پرچمدارانش برمی‌گرداند، در حالی که گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۲۰ و همچنین گلکسی اس۲۰ فاقد این ورودی بودند. علاوه بر این شنیده شده این مدل هم مشابه با گلکسی نوت ۲۰ فاقد سنسور زمان پرواز (ToF) خواهد بود.

طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به اسم MauriQHD، سامسونگ در نظر دارد در سری جدید گلکسی اس۲۱ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را برگرداند و این رویه را برای تمام پرچمداران سال ۲۰۲۱ ادامه دهد تا ببیند بازخوردها چگونه خواهد بود و روی فروش محصولات چه تاثیری می‌گذارد.

این در حالی است که برخی کارشناسان بر این باور هستند که حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از محصولات سری گلکسی باعث شده تا حدی نرخ استقبال و فروش گوشی‌های پرچمدار سامسونگ کاهش یابد، و به همین دلیل کره‌ای‌ها می‌خواهند دوباره شرایط را از نو بررسی کنند.

پرچمداران

با وجود اینکه هیچ مدرک موثقی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد، اما تاحدودی منطقی به نظر می‌رسد. سامسونگ و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل دیگر تاکنون به خاطر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مورد هجوم و انتقاد کاربران و تمسخر منتقدان قرار گرفته‌اند، حال باید دید نسل آینده پرچمداران سری گلکسی چگونه خواهد بود.

در دیگر بخش از اخبار گزارشی از سوی یکی منابع کره‌ای زبان منتشر شده، گلکسی اس۲۱ هم مشابه با گلکسی نوت ۲۰ فاقد سنسور زمان پرواز (ToF) خواهد بود. این سنسور با ارسال پرتو به طرف مقابل و بر اساس بازخورد دریافتی، نقشه‌ای سه‌بعدی از محیط را ترسیم می‌کند.

سامسونگ در حال حاضر در این زمینه دست پایین را دارد، چراکه اپل برای ToF از تکنولوژی طراحی شده توسط سونی در آیفون استفاده می‌کند که به خاطر قرارداد انحصاری مابین دو کمپانی قابل استفاده توسط سامسونگ نخواهد بود. هرچند به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها هنوز این ایده را کنار نگذاشته‌اند و گفته می‌شود در دپارتمان تحقیق و توسعه واحد تجاری سامسونگ، توسعه سنسوری مخصوص که تکنولوژی ToF را ارتقا می‌بخشد در دستور کار قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    نباید اینکارو کنه بنظرم

  • hasan imani
    hasan imani | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    من نمیدونم برداشتن جک هدفون و اینفرارد چه مرضیه آخه

مطالب پیشنهادی