ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرایط نامناسب زندگی کارگران اپل را از تولید آیفون در ویتنام منصرف کرد

اپل از کارخانه یکی از تولیدکنندگان محصولات خود، «Luxshare» در ویتنام بازدید کرده و احتمال تولید آیفون در این کشور وجود دارد، البته ابتدا باید شرایط زندگی کارگران بهبود پیدا کند. مدیر امور بین‌المللی Luxshare، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

اپل از کارخانه یکی از تولیدکنندگان محصولات خود، «Luxshare» در ویتنام بازدید کرده و احتمال تولید آیفون در این کشور وجود دارد، البته ابتدا باید شرایط زندگی کارگران بهبود پیدا کند.

مدیر امور بین‌المللی Luxshare، «تانگ دو بنگ» از بازدید کارخانه این شرکت توسط نمایندگان اپل برای امکان تولید آیفون خبر داده است. به گزارش یک خبرگزاری محلی، بنگ ادعا کرده که این نمایندگان کارخانه موجود در پارک صنعتی «Van Trung» را مورد بررسی قرار دادند تا از ابعاد آن، تجهیزات مناسب و همچنین سرمایه‌گذاری موجود برای آغاز تولید آیفون مطمئن شوند.

بنگ اعلام کرده:

«نمایندگان اپل بطور مداوم شرایط کارگاه Luxshare در «باک گیانگ» را برای تولید آیفون مورد بررسی قرار دادند. اپل تحت تاثیر سرعت بالای ساخت کارگاه قرار گرفت و همچنین پتانسیل بالای استان باک گیانگ را تحسین و از کارگران تقدیر کرد.»

این تاسیسات یکی از چندین کارخانه‌ای در ویتنام محسوب می‌شود که مشغول تولید محصولات اپل است. اپل سال گذشته میلادی تصمیم به تولید ایرپاد در این کشور با کمک Luxshare گرفت. بنگ به این موضوع اشاره کرده که پس از درخواست اپل مبنی بر گسترش تولیدات، این کارخانه ۳۰ هکتاری در مدت ۵ ماه ساخته شده است.

آیفون

سرمایه‌گذاری Luxshare در استان باک گیانگ به ۲۷۰ میلیون دلار می‌رسد و هم اکنون ۲۸ هزار نفر مشغول به فعالیت در کارخانه‌های این شرکت هستند. در صورتی که این کمپانی بتواند تاییدیه تولید آیفون را از اپل دریافت کند، تعداد این افراد ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر خواهد شد.

هنوز بخشی از این کارخانه مورد تایید اپل قرار نگرفته که مهمترین آن، خوابگاه‌های درنظر گرفته شده برای کارگران است. هنوز نمی‌دانیم Luxshare چه اشتباهی در این زمینه کرده، با این حال همین موضوع مانع از دریافت تاییدیه از سوی اپل شده است.

Luxshare به دنبال افزایش فعالیت‌های خود است و می‌خواهد دو مرکز دیگر در خارج از این پارک صنعتی بسازد که البته نیاز به دریافت تاییدیه از دولت ویتنام دارد. علاوه بر این کشور، این کمپانی ماه گذشته میلادی یک کارخانه تولید آیفون ویسترون در کشور چین را با مبلغ تقریبی ۴۷۲ میلیون دلار خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • vahid azizi
    vahid azizi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

    فکر نمی کنید در تیتر خبر، بعد از کلمه کارگران یه ویرگول لازم باشه؟!!!
    مدتی است خیلی غلط‌های املائی و... زیاد شده!!!

مطالب پیشنهادی