ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

قدردانی به سبک کادیلاک؛ اشتراک رایگان سوپرکروز برای اولین مشتریان CT6

شرکت کادیلاک با مدل CT6 در بازار سدان‌های فول‌سایز تشریفاتی حضور دارد. این خودرو که در نمایشگاه خودروی نیویورک 2015 رونمایی شده،  با یک سیستم هدایت نیمه خودکار پیشرفته به فروش می‌رسد. سیستم مذکور سوپرکروز ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

شرکت کادیلاک با مدل CT6 در بازار سدان‌های فول‌سایز تشریفاتی حضور دارد. این خودرو که در نمایشگاه خودروی نیویورک 2015 رونمایی شده،  با یک سیستم هدایت نیمه خودکار پیشرفته به فروش می‌رسد. سیستم مذکور سوپرکروز (Super Cruise) نام داشته و از جدی‌ترین رقبای اتوپایلوت تسلا محسوب می‌شود.

کادیلاک سوپرکروز

تکنولوژی سوپرکروز علاوه‌بر CT6 برای برخی دیگر از محصولات کادیلاک نیز عرضه شده و مدل‌های آتی کمپانی جنرال موتورز هم از آن سود خواهند برد. این تکنولوژی در سه سال اول رایگان بوده و پس از آن مالکان برای ادامه استفاده باید هزینه اشتراک پرداخت کنند.

اما نکته جالب اینکه کادیلاک به منظور قدردانی از مشتریان CT6 دوره اولیه را یک سال دیگر تمدید کرده است. کینی مینتر (Katie Minter) مدیر بخش محصولات و ارتباطات برند جنرال موتورز در این باره گفته:

«به منظور قدردانی از اولین مشتریان آمریکایی سوپرکروز که با CT6 مدل 2018 عرضه شده، ما سال گذشته تصمیم گرفتیم پس از انقضای دوره سه ساله، یک سال دیگر آن را تمدید کنیم. این دسته از مشتریان با ارائه پیشنهادات و بازخوردهای مداوم، نقش کمکی بسیار پررنگی در توسعه سوپرکروز ایفا کرده‌اند.»

آنطور که اعلام شده، در صورت عدم تمدید اشتراک سیستم سوپرکروز، تنها قابلیت هدایت خودکار غیرفعال می‌شود و امکانات دیگری چون سیستم حفظ خودرو در بین خطوط و کروز کنترل تطبیق‌پذیر کماکان در دسترس مشتریان باقی خواهند ماند.

کادیلاک نخستین دستگاه از CT6 مجهز به سوپرکروز را در سپتامبر 2017 تحویل داده است. قبل از پایان دوره سه ساله، جمعی از خریداران این نسخه، با مراجعه به کادیلاک خواهان سرویس اشتراک برای این تکنولوژی شده‌اند.

کادیلاک سوپرکروز

به غیر از CT6، سوپرکروز به عنوان یک آپشن برای مدل‌های 2021 از CT4، CT5 و اسکلید نیز قابل سفارش است. این سیستم تا سال 2023 برای 22 محصول کمپانی جنرال موتورز عرضه خواهد شد. شورولت بولت اولین مدل خارج از خانواده کادیلاک است که به این سیستم تجهیز می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم جنرال موتورز در حال کار روی نسخه ارتقا یافته از سوپرکروز است. این نسخه با نام اولتراکروز شناخته شده و به رانندگان اجازه می‌دهد در اتوبان‌ها و خیابان‌های شهری معین دست‌های خود را از روی فرمان بردارند. هنوز مشخص نیست اولتراکروز از چه زمانی به مدل‌های تولیدی راه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی