ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

معرفی بهترین ربات‌های تلگرام که باید بشناسید

وقتی بات‌ها به تلگرام اضافه شدند، بسیاری از کاربران نمی‌دانستند قرار است به چه دردی بخورند. حتی تصور می‌شد بات‌ها نوعی باج‌افزار برای هک کردن اطلاعات کاربرانند. به مرور زمان و پیشرفته‌تر شدن امکانات تلگرام، ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

وقتی بات‌ها به تلگرام اضافه شدند، بسیاری از کاربران نمی‌دانستند قرار است به چه دردی بخورند. حتی تصور می‌شد بات‌ها نوعی باج‌افزار برای هک کردن اطلاعات کاربرانند. به مرور زمان و پیشرفته‌تر شدن امکانات تلگرام، دست برنامه‌نویس‌ها برای تنظیم ربات‌هایشان بازتر شد. این روزها به وسیله ربات های تلگرام می‌توانید بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌تان را ساده‌تر انجام دهید. درواقع تلگرام به یک ابزار ضروری برای مدیریت کارهای روزمره و فعالیت‌های مجازی تبدیل شده.

تنوع ربات‌ های تلگرام آنقدر زیاد است که می‌توانید با خیال راحت برای انجام دادن کارهای مد نظرتان یکی را انتخاب کنید. ربات‌هایی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند به صورت تک نفره یا چند نفره و همراه با دوستانتان مشغول بازی کردن شوید. بازی‌هایی ساده و تحت وب که درواقع نوعی چالش محسوب می‌شوند. رکورد بزنید و رکوردتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. یک رقابت کوچک در قالب گروه‌های تلگرامی که می‌توانند بسیار جذاب باشند.

اگر در گروه‌هایتان نیاز به برگزاری یک نظرسنجی دارید، باز هم دستتان برای انتخاب از میان بات‌های تلگرام باز است. ربات های تلگرام می‌توانند نظرسنجی‌های مختلفی را برای شما ایجاد کنند. سپس می‌توانید این نظرسنجی‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای مثال تعیین روزی برای بیرون رفتن، انجام دادن فعالیتی دسته جمعی و... از این طریق بسیار ساده‌تر می‌شود. یا حتی می‌توانید با استفاده از یکی از ربات های تلگرام برای خودتان یادآوری‌های مختلف تنظیم کنید. بدین ترتیب بدون نیاز به اپلیکیشن‌های ثانویه می‌توانید از فراموش نکردن کارهای مهمتان مطمئن شوید.

ربات های تلگرام فراتر از این حرف‌ها کار می‌کنند. می‌توانند صحت و سلامت لینک‌های مورد نظر یا لینک‌های فرستاده شده در گروه‌های تلگرامی را بسنجند. اگر می‌خواهید از منابعی مانند یوتیوب یا اینستاگرام ویدیو دانلود کنید، باز هم ربات های تلگرام به دادتان می‌رسند. ربات‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند موسیقی‌های مورد نظرتان را به صورت فایل برایتان ارسال کنند تا آن‌ها را به سادگی دانلود و آرشیو کنید. در این میان حتی می‌توان رباتی را پیدا کرد که متن موزیک‌های خارجی را برایتان پیدا می‌کند. یعنی حتی نیازی به گوگل کردن آهنگ‌هایتان برای پیدا کردن لیریکسشان را هم ندارید.

می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین ربات های تلگرام را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mahmood ehsanzadeh
    mahmood ehsanzadeh | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

    @getmediabot
    @DrWebBot
    @vkm_bot
    @ZiperRoBot
    @LyricsGramBot
    @SkeddyBot

    ? ? ? ? ? ? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی