ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

قیمت بیت کوین با عبور از ۱۲ هزار دلار به بالاترین حد در یکسال اخیر رسید

قیمت بیت کوین امروز از مرز ۱۲ هزار دلار عبور کرد و به بالاترین ارزش خود از اواخر تابستان سال گذشته تا به امروز دست پیدا کرد. قیمت این ارز دیجیتال چند ساعت پیش به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

قیمت بیت کوین امروز از مرز ۱۲ هزار دلار عبور کرد و به بالاترین ارزش خود از اواخر تابستان سال گذشته تا به امروز دست پیدا کرد.

قیمت این ارز دیجیتال چند ساعت پیش به ۱۲,۱۹۸.۱۷ دلار رسید و هم اکنون با قیمتی بالاتر از ۱۲,۲۵۰ دلار معامله می‌شود. در هفته‌های اخیر بیت کوین ارزشی میان ۱۱ و ۱۲ هزار دلار داشت و حالا توانسته با عبور از مرز ۱۲ هزار دلار، به رکورد جدیدی در یکسال اخیر دست پیدا کند.

در حالی که این ارز دیجیتال توانسته ارزش خود را به بالاتر از ۱۲ هزار دلار برساند، به گفته تحلیلگران هنوز نمی‌توانیم با قطعیت چنین موضوعی را یک موفقیت برای بیت کوین بدانیم و این احتمال وجود دارد که در ساعت‌های پیش رو با کاهش ارزش آن روبه‌رو شویم.

«کیانا دنیل»، مدیرعامل «Invest Diva» درباره عبور قیمت بیت کوین از مرز ۱۲ هزار دلار اعلام کرده:

«عبور از مرحله روانی ۱۲ هزار دلار یک اقدام عالی محسوب می‌شود، اما باید قیمت آن در این منطقه تثبیت شود تا بتوانیم درباره صعود آن اظهارنظر دقیقی داشته باشیم. در صورتی که این ارز دیجیتال فردا نیز با قیمتی بالاتر از ۱۲ هزار دلار معامله شود، عبور بیت کوین از این مرز قیمتی را می‌توان تایید کرد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ ندهد، احتمالا با نوسانات بیشتری تا رسیدن آن به مرز مقاومت ۱۳,۲۳۴ دلار مواجه خواهیم شد.»

قیمت بیت کوین

«جو دیپسکاله»، مدیرعامل صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال «BitBull Capital» درباره قیمت بیت کوین اعلام کرده:

«بیت کوین باید ارزش خود را بالاتر از ۱۲ هزار دلار حفظ کند و تحکیم جایگاه آن باید به گونه‌ای باشد که از قرارگیری آن در این محدود قیمتی مطمئن شویم. اینکه بیت کوین با حجم مناسبی توانسته از مرز ۱۲ هزار دلار عبور کند، یک اتفاق مناسب برای بازار محسوب می‌شود.»

به نظر می‌رسد بیت کوین خود را برای رسیدن به مرز ۲۰ هزار دلار آماده می‌کند که در اینصورت می‌تواند به بالاترین قیمت خود که در اواخر ۲۰۱۷ و اوایل ۲۰۱۸ دست پیدا کرده بود، برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی