ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به ساز و کار عجیب گوشی تاشوی سرفیس Duo [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی از ماکت رسمی سرفیس Duo منتشر شده که شمایل، مکانیزم لولا و همچنین قطعات درونی این گوشی تاشو را نمایش می‌دهد. وب سایت CNet نمونه اولیه و غیرقابل روشن شدن سرفیس Duo ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

به تازگی ویدیویی از ماکت رسمی سرفیس Duo منتشر شده که شمایل، مکانیزم لولا و همچنین قطعات درونی این گوشی تاشو را نمایش می‌دهد.

وب سایت CNet نمونه اولیه و غیرقابل روشن شدن سرفیس Duo را از مایکروسافت دریافت کرده که به علت نداشتن نمایشگر تمام اجزای درونی آن مشخص است. این مدل در ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و شامل محافظ صفحه گوریلا گلس در هر دو طرف و همچنین لولای قابل حرکت می‌شود.

یکی از جالب ترین نکات این ویدیو نمایش تمام اجزای درونی سرفیس Duo و نحوه قرار گیری قطعات مختلف از جمله باتری‌ها است. «پانوس پانای»، مدیر ارشد محصولات سرفیس آبان ماه سال قبل در مراسم رونمایی از Duo گفت که مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا این محصول را به گونه‌ای طراحی کند که هم عملکرد بالایی داشته باشد و هم «زیبا» باشد؛ در غیر این صورت به سرعت از یادها فراموش خواهد شد.

کارشناس CNet به ضخامت بسیار کم سرفیس Duo حین باز بودن (۴.۸ میلیمتر) و وزن کم آن اشاره می‌کند که کار کردن با آن را راحت کرده است. او همچنین عملکرد مکانیزم لولا را بسیار مطلوب توصیف می‌کند و می‌گوید حین باز و بسته شدن حس استحکام را منتقل می‌کند.

سرفیس Duo با دو نمایشگر ۵.۶ اینچی اولد، دوربین ۱۱ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی ۷ برابری، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و دو باتری که در مجموع ظرفیت ۳۵۷۷ میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کنند، از ماه آینده با قیمت ۱۳۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی