ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماکت‌ گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را با طراحی مشابه آیفون ۴ ببینید

انتظار می‌رود اپل ماه آینده میلادی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کند. اخیرا تصاویری از ماکت‌های این محصولات منتشر شده که ما را بیشتر با آن‌ها آشنا می‌کند. این تصاویر شایعات گذشته مبنی بر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

انتظار می‌رود اپل ماه آینده میلادی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کند. اخیرا تصاویری از ماکت‌های این محصولات منتشر شده که ما را بیشتر با آن‌ها آشنا می‌کند.

این تصاویر شایعات گذشته مبنی بر استفاده از لبه‌های تخت مشابه با گوشی آیفون ۴ و همچنین نسل جدید آیپد پرو را تایید می‌کنند.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری آیفون ۱۲ شامل چهار گوشی با سه اندازه متفاوت نمایشگر باشند. یکی از این دستگاه‌ها به صفحه نمایش ۵.۴ اینچی، دو گوشی به نمایشگر ۶.۱ اینچی و بزرگترین مدل نیز به پنل ۶.۷ اینچی مجهز می‌شوند. از میان این دستگاه‌ها، نسخه ۵.۴ اینچی و یکی از مدل‌های مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی قیمت پایینتری نسبت به نسخه‌های دیگر که نام پرو را یدک می‌کشند، خواهند داشت.

هرساله شاهد انتشار تصاویری از ماکت گوشی‌های جدید هستیم و ماکت‌های گوشی‌های آینده اپل برای ساخت قاب توسط شرکت «Skech» مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این ماکت‌ها یکی از ویژگی‌های اصلی یعنی برش کوچکتر نمایشگر نسبت به نسل گذشته را به نمایش نمی‌گذارند، البته باید به این نکته اشاره کرد که سازنده قاب به تمام جزئیات طراحی توجه نمی‌کند و ابعاد ناچ نیز تاثیری روی طراحی قاب ندارد.

چنین موضوعی در رابطه با دوربین اصلی نیز صادق است. یکی از تفاوت‌ها میان گوشی‌های سری آیفون ‍۱۲ مربوط به دوربین آن‌ها می‌شود. در حالی که نسخه‌های استاندارد از دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برند، اپل مدل‌های پرو را به دوربین اصلی سه‌گانه با اسکنر LiDAR مجهز می‌کند. در این ماکت‌ها توجه چندانی به جزئیات نشده چرا که تاثیری روی طراحی قاب ندارد.

علاوه بر این ماکت‌ها، یک طراح به نام «Svetapple» چندین رندر از مدل پایه آیفون ۱۲ مجهز به نمایشگر ۵.۴ اینچی منتشر کرده است. در این تصاویر گوشی آینده اپل در ۷ رنگ سفید، مشکی، سبز، زرد، بنفش، قرمز و آبی به چشم می‌خورند. به اعتقاد این طراح، ابعاد بریدگی نمایشگر نسبت به نسل گذشته کاهش اندکی پیدا می‌کند که در رندرها قابل مشاهده است.

نسل آینده گوشی‌های اپل به نمایشگر OLED مجهز می‌شوند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، البته شایعات به عرضه نسخه 4G آیفون ۱۲ نیز اشاره می‌کنند. اپل در این محصولات از چیپست A14 Bionic و سیستم عامل iOS 14 استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی