ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آینده هیبریدی برای سوپرخودرو های فراری؛ محصولات جدید فراری شکار عکاسان شدند

کمپانی فراری پس از مدت‌ها گمانه زنی در حال انجام تست یک سوپرخودرو جدید با قوای محرکه V6 توربو هیبریدی دیده شده است. با توجه به ویدیویی که از مراحل تست این سوپرخودرو سایز کوچک در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

کمپانی فراری پس از مدت‌ها گمانه زنی در حال انجام تست یک سوپرخودرو جدید با قوای محرکه V6 توربو هیبریدی دیده شده است.

با توجه به ویدیویی که از مراحل تست این سوپرخودرو سایز کوچک در پیست فیورانو منتشر شده، فراری برای توسعه و تنظیم این قوای محرکه، از مدل 488 بهره برده است.

سوپرخودرو

مطابق با این ویدیو در خودرو جدید فراری دیگر خبری از صدای اگزوز محصولات این کمپانی نخواهد بود که دلیل اصلی آن نیز به موتور V6 و احتمالا استفاده از فیلترهای جدید موسوم به OPF برمیگردد. فیلترهایی که در حال حاضر به صورت اجباری بر روی تمامی خودروها در اتحادیه اروپا نصب می شوند.

در حال حاضر موتورهای فرمول 1 نیز از همین آرایش یعنی یک واحد V6 مجهز به سیستم هیبریدی نیرو می‌گیرند.

از سال 2015 شایعاتی پیرامون عرضه یک مدل با قدرت کمتر و سایز کوچک‌تر به نسبت مدل‌های V8 شرکت فراری مطرح بود. این خودرو که امید می رفت بتواند سیل گسترده ای از مخاطبان را به خود جذب کند به عنوان نسل جدید دینو یاد می شد.

با گذشت بیش از 5 سال از زمان انتشار این شایعه احتمال می‌رود که فراری نام جدیدی را برای این مدل استفاده کند زیرا اصولا این شرکت اعتقادی به عرضه نسل جدید محصولات قدیمی خود ندارد و هر مدل را با شناسنامه کامل و جدید روانه بازار می‌کند.

مدل افسانه‌ای دینو اولین محصولی بود که پیش از این با همراهی موتور V6 توسط شرکت فراری عرضه شد و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند تا فراری بار دیگر این نام افسانه‌ای را زنده کند.

پیش بینی می‌شود فراری با عرضه این بچه سوپراسپرت، نسل جدیدی از خریداران جوان و ثروتمند را به سمت خود جذب کند.

در حال حاضر این شرکت محصولات رده پایین‌تری همچون فراری پورتفینو به عنوان یک خودرو رودستر و فراری روما به عنوان یک خوردو GT مجهز به موتور V8 را عرضه می‌کند. در شرایط فعلی صنعت خودروسازی جهان و با توجه به گسترش ویروس کرونا شرکت فراری روزهای سختی را در بخش فرمول 1 سپری می کند و تمامی امید تیفوسی های دو آتیشه این شرکت نسل جدید محصولات شهری آن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی