ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید سری یوگا رونمایی کرد؛ پردازنده نسل ۱۱ اینتل و رایزن ۴۰۰۰

لنوو از لپ تاپ‌های جدید سری یوگا مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake و رایزن ۴۰۰۰ رونمایی کرد. یوگا 7i یوگا 7i جانشین یوگا C740 خواهد شد و در دو مدل ۱۴ و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

لنوو از لپ تاپ‌های جدید سری یوگا مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake و رایزن ۴۰۰۰ رونمایی کرد.

یوگا 7i

یوگا 7i جانشین یوگا C740 خواهد شد و در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی با ۲۰ درصد حاشیه نمایشگر باریک تر نسبت به نسل قبل به بازار عرضه می‌شود. هر دو مدل با پردازنده Tiger Lake قابل سفارش بوده و با درگاه پرسرعت تاندربولت ۴ و پردازنده گرافیکی Xe اینتل به دست مشتری می‌رسند.

لپ تاپ یاد شده از طراحی ۲ در ۱ بهره برده و در بالاترین پیکربندی به ۱۶ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱ ترابایتی و باتری ۷۰ وات ساعتی مجهز می‌شود. لنوو شارژدهی مدل ۱۵.۶ و ۱۴ اینچی این لپ تاپ را به ترتیب ۱۳ و ۱۶ ساعت اعلام کرده است.

مدل ۱۴ اینچی یوگا 7i با شروع قیمت ۸۴۹ دلار و مدل ۱۵.۶ اینچی با شروع قیمت ۷۹۹ دلار از ماه نوامبر (آبان یا آذر) به بازار عرضه می‌شوند.

یوگا ۶

لنوو یوگا ۶ جانشین یوگا C640 می‌شود و به پردازنده Ryzen 7 4700U و پردازنده گرافیکی Radeon مجهز شده است. ظاهر این محصول نیز تغییر کرده و در قسمت بیرونی آن همانند سرفیس لپ تاپ مایکروسافت بافت پارچه‌ای نرم به کار رفته است.

یوگا ۶ با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی لمسی با رزولوشون فول اچ‌دی، اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی و شارژدهی ۱۸ ساعته از ماه اکتبر (مهر یا آبان) با شروع قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. لنوو می‌گوید این مدل با قلم دیجیتال نیز قابل سفارش است.

یوگا اسلیم

لنوو همچنین از چندین لپ تاپ جدید از سری یوگا اسلیم رونمایی کرد. یوگا اسلیم 7i و یوگا اسلیم 7i پرو به ترتیب از نمایشگر ۱۳ و ۱۴ اینچی برخوردار بوده و به پردازنده نسل یازدم اینتل با پردازشگر گرافیکی Xe مجهز شده‌اند. مدل ۱۴ اینچی با کارت گرافیک GeForce MX نیز قابل سفارش است، اما لنوو نوع آنها را مشخص نکرده است.

لنوو اسلیم ۷ پرو لپ تاپ ۱۴ اینچی دیگری است که با پردازنده هشت هسته‌ای Ryzen 9 4900H، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، شارژدهی ۱۷ ساعته و فناوری شارژ سریع Rapid Charge Boost اینتل با قیمت تقریبی هزار دلار در اروپا به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی