ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

هواوی امروز علاوه بر رونمایی از لپ تاپ میت بوک ایکس ۲۰۲۰، از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro نیز رونمایی کرد که البته کاملا بی‌سیم نیست و دور گردن کاربر قرار می‌گیرد. FreeLace Pro جدیدترین هدفون هواوی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

هواوی امروز علاوه بر رونمایی از لپ تاپ میت بوک ایکس ۲۰۲۰، از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro نیز رونمایی کرد که البته کاملا بی‌سیم نیست و دور گردن کاربر قرار می‌گیرد.

FreeLace Pro جدیدترین هدفون هواوی محسوب می‌شود که از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. این محصول با ساختار ثابت سه نقطه‌ای خود به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و عایق صوتی مناسبی را ارائه می‌دهد.

این هدفون به سیستم نویز کنسلینگ فعال دوگانه مجهز شده که حداکثر میزان کاهش عمق صداهای مزاحم آن به ۴۰ دسی‌بل می‌رسد و میانگین آن برابر ۲۵ دسی‌بل است. هواوی FreeLace Pro اولین هدفونی است که توانسته تاییدیه سطح A چین را برای حذف صداهای مزاحم دریافت کند.

هدفون بی‌سیم FreeLace Pro علاوه بر حالت نویز کنسلینگ، قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که توسط آن می‌توانند به صدای محیط گوش دهند، البته این حالت قابلیت جدیدی محسوب نمی‌شود که اکثر هدفون‌های مجهز به سیستم حذف صداهای مزاحم، چنین حالتی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

هدفون بی‌سیم FreeLace Pro

این محصول به سیم‌پیچ بزرگ ۱۴ نانومتری مجهز شده که کیفیت خروجی صدا را بهبود می‌دهد و همچنین در زمینه بیس و تریبل عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. هواوی این هدفون را به ۳ میکروفن مجهز کرده که علاوه بر سیستم نویز کنسلینگ، باعث افزایش کیفیت مکالمات کاربران نیز خواهد شد.

این هدفون شارژدهی بالایی دارد و برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کنید. با ۵ دقیقه شارژ، امکان ۵ ساعت گوش دادن به موسیقی توسط آن وجود دارد و اگر شارژ آن کامل باشد، می‌توانید تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید.

هواوی این هدفون را در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید و با قیمت نزدیک به ۸۶ دلار وارد بازار می‌کند. پیش فروش این محصول از امروز آغاز می‌شود و از تاریخ ۱۴ شهریور در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

    بسیار عاااالی، ایشالا میخرمش?

  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

    طراحی خیلی زیبایی داره بنظرم چیز خوبیه

مطالب پیشنهادی